Şuandaki sevgilinizle/eşinizle nasıl bir ortamda tanıştınız?

Şimdilerde hayatımda kimse yok ve uzun zamandır da olmadı. Yaşım gereği de hayatıma birinin girmesini istiyorum ama olmuyor? Nasıl bir ortamda, hangi ortamda biriyle ya da birileriyle tanışabilirim? Siz şuandaki eşinizle ya da sevgilinizle hangi ortamda tanıştınız? Sizce üniversitede olmadıysa bu iş bir daha olmayacağı anlamına mı gelir?
Şuandaki sevgilinizle/eşinizle nasıl bir ortamda tanıştınız?
Cevapla