Arkadaşlar erkekleri sevemiyorum bana bir çözüm yolu söyleyin lütfen napmalıyım?

Bunu herhalde çevremdeki sadece bir arkadaşım biliyor ona da zor açıldım benim sorunum var ben erkeklerden hoşlanmıyorum kadınlardan hoşlanıyorum diye baya bir üzüldüm ona da söylerken anneme bunu diyemem ben nasıl iyileşebilirim diye arkadaşım bunun değişmeyeceğini buna alışmam gerektiğini söyledi baya kavga ettik işte senin için demesi kolay ben nasıl anne olacağım aileme ne diyeceğim falan diye biraz fazla tepki göstermiş olabilirim sonuçta o da kötülüğümü istemiyor ama beni anlamıyor. Bana dedi ki sen istediğin kadar kız ben bu konuds bir şey yapamam kabullen bunu diyor lütfen bana çıkış yolu gösterin bu kabul edilebilecek bir şey değil doğru da değil lütfen bir tavsiye verin napmalıyım?

Arkadaşlar erkekleri sevemiyorum bana bir çözüm yolu söyleyin lütfen napmalıyım?
Cevapla