Erkekleri sevmiyorum ama lez de değilimm ve ne yapıcağımı bilmiyoruuum yardım edin, fikir verin lütfen?

Herkese merhaba ben Öykü erkeklere büyük bir nefret duyuyorum (akrabalarım hariç) ama lez de değilim kızlara karşı hiç bir şey hissetmiyorum ama dediğim gibi erkeklerden de nefret ediyorum ve napcağımı bilmiyorum karşıma hep ya haberlerdeki gibi karektersiz erkek denilen varlıklardan ya da bizi sadece 31 çekmek için kullananlardan çıktı ve dediğim gibi erkeklerden nefret ediyorum ne yapıcağımı da bilmiyorum bence lez de değilim.
Erkekleri sevmiyorum ama lez de değilimm ve ne yapıcağımı bilmiyoruuum yardım edin, fikir verin lütfen?
Cevapla