Senelerdir beni isteyen bir erkek var kel uzun göbekli biri ben de aksine göbek hiç sevmiyorum spor yapacağını hiç sanmyorum bahsi geçince geçiştiriyor.
Tip ortalama diyebilirim. Kişiliği saygısı sevgisi iyi. Zaten bu beni çeken kısmı. Ancak bilmiyorum. Fiziksel olarakta beğenmek isterdim. Çirkin değil ama istediğim tipte değil.
Ne yapmalym? Onun gibi kimse sevmez istemez belki de beni diye düşündüğümden şasn veriyim diyorum çünkü ne istesem yapacak gibi. Çok kibar saygılı hal hatır soruyor. Önceden sevdiğim erkeklerde uzun ve yakisikliydilar ama beni onlar istemedi. Bende ortalamadan biraz daha güzellikte yüzü fiziği olan bir mühendisim.
30 yaşındayım :(( zor olan kısmı da bu ya ! Yaş geçti maalesef.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer