Eskisi gibi yazıp aramayan ilgisini kaybeden erkeğe ne yapılmalı?

bende yazmayayım aramayayım diyorum dayanamıyorum merak ediyorum genelde zaten üstüne düşen benim son bi kaç haftadır şimdi ayrılın diyenler olacak aldatıyordur diyenler olacak ben böyke bişey için ayrılacak çocuklukta değilim oturup konuşup halletme taraftarıyım ama çok üstüne düşünce de anlatmıyo ayrılmak da istemiyo benden bi sorunun var mı dediğimde sınavları dersler bahane ediyor ne yapmalıyım arayıp sormaya devam etmeli miyim
Eskisi gibi yazıp aramayan ilgisini kaybeden erkeğe ne yapılmalı?
Cevapla