İlk buluşmaya elinde çiçeklerle gelen erkek şov mu yapıyordur incelik mi?

#mutlugünler
İlk buluşmaya elinde çiçeklerle gelen erkek şov mu yapıyordur incelik mi?

#mutlugünler
Bence ikisi de olabilir. insanların gerçek niyetini yaptıkları ile ölçemeyiz. çiçekler genelde kadınlara alındığı için belki de romantik olmak + puan almak istiyordur ya da içinden gelmiştir ya da sadece gösteriştir Elbette herkesin farklı görüşleri olabilir, ancak genellikle ilk buluşmada çiçekle gelmek, erkeğin gösterdiği özenli bir davranış ve ciddi bir niyet göstergesi olarak kabul edilir. Bu aynı zamanda ilk buluşmanın atmosferini de yumuşatır ve ortamı daha romantik bir hale getirir.
Bence şov..
Bunu yapan, kız istemeye havayi fişeklerle gelir.. Görgüsüzlük..
Çiçek aldığın kişinin bir anlamı olmalı..
İlk buluşmada uyuşmadın? Olmadı? Ne olacak? Her buluştuğuna çiçek mi alacaksın? Ne anlamı kaldı diğerlerinden o zaman?
Üçüncüde belki arada karışılıklı elektrik varsa ikinci buluşmada alırsın ki, bazı mesajlar netleşmiş olur..
Uu sert oldu.
Almasına hiç gerek yok aslında fakat aldı diyede altında bir şey aramak bence gereksiz.
Tabi ki sizi dusunceniz başkadır saygı duyarım.
İlişkilerimin hiç bir evresinde çiçek almadim almamda.
Çünkü gelip geçici şeylerle ilgilenmiyorum.
Daimi kalıcı şeylerle ilgiliyim.
Cevap
21Cevap
İçinden geldiği için jest yapmak istemişte olabilir
Boş gelse odun dolu gelse show ne yapsın bu erkekler nsks
Ölse de yaranamazlar 😃
Normalde gül almaya utanırım hele bide ilk buluşmada😅
Bunu da gördük o niye be 😃
İncelik yapmış ama tabii bunu anlayana. Keşke yapmasaymış...
Niye be kız mutlu olmuştur
Umarım bu soruyu sorana gelmemiştir o çiçekler :)
Yok be nerde bizde o şans.
Buna sevindim :)
Neden 🤔
Böyle bir soruyu sorup içinde şüphe barındırdığın için hak etmiyorsun bence :)
Zaten hakettiğim sonsuz yalnızlık o yüzden üzülmüyorum 🤧
:)
Bu şüphelerden kurtul biraz duygulara güvenmeyi dene
Beni bir bilinmeze sürükleyecek duygulara mı 🤔 yok yok böyle mutluyum.
Bilinmeze değil güvenirsen bilinire sürükler tabii göz görmesi lazım.
Görünen de yanıltıcı olabiliyorken göz ne yapsın :)
O zaman güzel baksın ki güzel görsün
Ona müsade yok artık 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Hmmm ikinizin birbirine olan cevaplarına hayran kaldım 😍
@Aslengerizekalıyım Teşekkürler ama neden?
@TokEvinAçKedisi_ O zaman güzellikleri gözden kaçırır...
@Aslengerizekalıyım o neden kız 😃😃😃
Gizlican zamanında gelmeyen güzellikler artık gelse de ne bilim yani 🤷🏻♀️
Zamanında gelmedi diye gelecek daha güzelleri kaçırmaya gerek var mı? Belki zamanında gelmedi dediklerin senin için daha kötü olacaktı?
@TokEvinAçKedisi_ Gizliden de çıkayım bari :)
Love işlerine son verdik ağam gençler sevsin sevilsin biz de şahit olup mutlu olalım 😃
O love işlerine benim aklım ermez zaten. Cahilim ben o konuda. Ben genelleme yaptım kedicik :)
Hakkımızda hayırlısı 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Amen
Amen mi 🤔
Amin ile aynı kelime
@TokEvinAçKedisi_ @Tezcan_Ağa Birbirinize verdiğiniz cevaplar birbiriyle uyumlu çünkü, hoşuma gitti.. 😊
@Aslengerizekalıyım Demek ki belli bir kültüre erişmişiz :)
@Tezcan_Ağa Belkide.. 🫠
Ayrıca “amen” kelimesi dikkatimi çekti. Sormamın bir sakıncası yoksa neden ‘amin’ değilde ‘amen’ kullanıyorsunuz?
@Aslengerizekalıyım Aynı anlamda olduğundan. Amin desem ne fark edecek ki?
Fark etmiyor tabii ki ama yani arkadaşlarınız falan mı var? Genelde Araplar ve Faslılar “amen” kelimesini kullanırda..
Yabancı arkadaşlarınız*
@aslengerizekaliyimıyım Hemen her ırk ve toplumdan arkadaşım var
Tahmin etmiştim, o zaman sanırım yurt dışında kalıyorsunuz?
@Aslengerizekalıyım Hayır Türkiye'de
Anladım teşekkürler
@Aslengerizekalıyım Rica ederim. İyi geceler
Hayırlı geceler
Belli olmayan bir ilişki için gereksiz bir durum bence.. Belki hoşlanmayacak kızdan kendisi hayır diyecek..
Düşünmüş almış kibarlık etmiş işte ne erkekler var içinden almak gelmiyor hoşlanmayan beyler de var sonuçta günümüz zamanında
Zamanla belli olur. Benim eski sevgilim ikinci buluşmaya çiçekle geldi, bir daha da romantik bir jest göremedim. 😅
İncelik olarak nitelendirim.. Ama baştan çiçeklere kıyamadığımı belirtirim almayı beklemem istemem üzülürüm ben
İyi hissetmeni sağlamak ve iyi bir izlenim bırakmak istiyordur
Bence bunu yapması o kişinin nezaketli bir kişiliğe sahip olduğunun göstergesidir
Şovdan ziyade gereksiz samimiyetsiz bi durum , abi bu erkekler kadınlardan hiç anlamıyor ya
İncelik bence
Asıl bu inceliği sosyal medyada show bana göre
Şov yapıyor. Kimse ilk buluşmaya gülle gelmez. Gereksiz ‽
Hangi çiçeği sevdiğini bilip onu aldıysa incelik yapıyordur
o showa vurulmalisiniz
ben asla goturmem mesela
ikiside olabilir ikisi de olmaya da bilir belki başka bir şey de olabilir ola da bilir olmaya da bilir sjsjsj
İncelik yapmıştır
Çok sevmiştir, coşkusunu yansıtmak istemiştir.
Ben öküzüm galiba öyle şeyler yapmıyorum 😂😅
Kurban da yaklaşıyo he
Herkes öyle diyo keserler bu bayram beni
Beslenmene dikkat et
Dimi iyice besiye çekilmem gerek 😂😂
Aynn kestiklerine değsin
Şimdi böyle diyince benim içimede kurt düşürdün.
Niye kız
Niyesi mi var kız?😅 Şimdi çiçek alan adam iyi mi kötü mü? Bunu iyi niyetle mi yapıyor? Yoksa günü geçirmek için mi? Şimdi bu soruların hepsine bir cevap bulmamız lazım😂😂😂😂😆😊
Kaos gibi 😃
Sayende😅 Çık işin içinden şimdi çıkabiliyorsan😕😅
Çiçekçi teyzeye yakalanmıştir
Çiçekçi teyze böyle güzel buket satmıyor 😃
Sana çiçek alan oldu mu ki nereden biliyorsun 🙄
Yok ben mağarada yaşıyorum ondan kimse almadı 🙄
Üzüldüm umarım şehre taşınırsiniz 😥
İnş ya 🙄
Hadi bakalım tanıdık emlakçı var bak
Önce bi hayırsever bulmam lazım ki o evi alsın dimi
Soru olarak sor fkska
Sormam utanırım ben isteyemem kimseden
Mağaraya devam 😥😥
😢😢
Valla bu zamanda centilmen erkek bulmakta zorlaştı, incelik.
kişiden kişiye değişkenlik gösterebilecek bir durum 😬
İncelik, zarif bir davranış.
bence senin isini bitirip terk edecegim demek istiyor
gereksiz bulurum. 3. buluşma olabilir
%100 kaçardım 😂🤭 tehlikeli tip uğraşmam
Bana göre değil 😀
Nasıl yorumladığına bağlı, bence incelik...
Gülerim, o kadar romantizme gelemem 😂😂
İnce düşünülmüş bir hareket bence
ruha hitap eden erkektir 😀
Bana göre kesinlikle çok ince bir davranış.
İlk buluşma için çiçek abartı bana göre.
Gönlünden kopmuş almalisin
Bence saçmalık yapmıştır.
bunu düşünen kadın ne çiçeği ne de bir sevgiliyi hak ediyor.
incelik tabi ki 😄
hic benlik seyler degil
Şov gibi geldi ya çiçek abartılı kaçar
İncelik
İncelik
İncelik
İncelik
Şov. Sevmem.
İnceliktir bence
İncelik 🥰
İncelik
İncelik
İnceliktiirr
Şov yapıyordur. Göz boyamak için hepsi
Bu biraz şov ya
Kibarlık.
İncelik.
İncelik...
Nazik bir hareket
İncelik tabiki
Bir odun olarak tasvip etmedim
İnanma
Sovvvv
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?