Sevgilim çok zengin, ben ise fakirim kendimi onun yanında çok kötü hissediyorum. Ne yapmalıyım?

Sevgilim zengin ben ise fakirim ciddi düşünüyoruz ama ben onun yanında çok kötü hissediyorum, ne yapmalıyım?

Sevgilim çok zengin, ben ise fakirim kendimi onun yanında çok kötü hissediyorum. Ne yapmalıyım?
Sevgilim çok zengin, ben ise fakirim kendimi onun yanında çok kötü hissediyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla