Eniştem sarılırken fazla yakın davranıyor gibi hissediyorum, abartıyor muyum?

Elini uzattı bende uzattım bunda sorun yok ama sonrasında sarıldı normalde sarılmayiz çok elini uzatır. Sarıldıginda sıcaklığını hissettim yakındı yani. Sizce abartıyor muyum?

Eniştem sarılırken fazla yakın davranıyor gibi hissediyorum, abartıyor muyum?
Cevapla