Sevdiğim çocuk yaşadığım şehire benim için geliyor ama öz güvensizim, ne yapmalıyım?

Birbirimizi çok seviyoruz ama ben bulusmadan vs adını koymak istemedim. Kendisi gayet normal bir tip. ama herşeyine aşığım ben. Görüntülü vs konusuyoruz yinede sanki beni beğenmeyecekmis gibi hissediyorum buluşmaya korkuyorum. Oldum olası zayıf bir kızımdır ama ona göre giyinmeye çalısırım. Dişlerim kötü ve dişlek olduğum için hiç gülüşümü beğenmem ve kafama takıyorum itici çok gelir diye. Zaten bu yaz tel takacağım ama yinede korkuyorum ya soğursa benden diye🥺 ablalarıyla bile tanıstırdı beni görüntülü ailesi vs beni biliyor hep. Ben üniversiteye gideceğim bu yıldan sonra ve o da askere gidiyor. Ama benim için bu hafta gelicek o kadar bulusmaya karar verdik. Sadece benim morale ve güvene ihtiyacım var fikirlerinizi alabilir miyiimm 🥺💜

Sevdiğim çocuk yaşadığım şehire benim için geliyor ama öz güvensizim, ne yapmalıyım?
Cevapla