benim sürekli ayrıl barış yaptığım bir çocuk vardı çocuk yurtta kalıyor 3 kere buluştuk sonra ben taşındım onun kalacağı yurt falan değişti her neyse biz yine barıştık 1 hafta oluyor bana eski yaptığı şeyleri tekrarlamayacağını söyledi huyum pek hoşuna gitmiyordu galiba bir de ben fazla hiperaktifim bu bana düzeleceğini söyledi ben de kabul ettim gelecek planlarını falan anlattı ve cidden bana objelikle yaklaşmadı şu ana kadar çocuğun hesapları bende ve eski mesajlarını okudum kızlarla onlarla da bir şeyler yaşamış anladınız siz bana eskiyi takmamam gerektiğini söylüyor hataydı diyor ama ben sürekli kafama takıyorum bilmiyorum ne yapayım o yurtta kaldı onu eğiten bir ailesi yoktu ama benim vardı onu düzeltmek istiyorum o da düzelmek istediğini söylüyor ama eski mesajlara baktıkça cidden güvenim sarsılıyor sürekli beni sevmiyorsun diye istemeden darlıyorum ve benden sıkılacak diye korkuyorum aslında bana bağlansa aşık olsa düzelir bence onu da nasıl yapacağımı bilmiyorum domine eden kızlardan hoşlandığını söyledi sadece ve ne yapacağını bilmiyor gibi kimseyi sevemiyor aslında birine cidden aşık olmak istiyor ama yapamıyor ben onun için bir sürü güzel şey yaptım peşinden koştum anlatsam uzun sürer de yani bana bile bağlanamadı ne yapayım ben buna kıyıp da ayrılamam da çünkü cidden çocukluğunu yaşayamamış ben ona ilgi sevgi vermek istiyorum mutlu olsun istiyorum başkası ben gibi içtenlikle düşünmez bile
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer