Yurtta büyümüş, güven sorunu olan bu çocuktan ilişki çıkar mı, vazgeçmeli miyim?

benim sürekli ayrıl barış yaptığım bir çocuk vardı çocuk yurtta kalıyor 3 kere buluştuk sonra ben taşındım onun kalacağı yurt falan değişti her neyse biz yine barıştık 1 hafta oluyor bana eski yaptığı şeyleri tekrarlamayacağını söyledi huyum pek hoşuna gitmiyordu galiba bir de ben fazla hiperaktifim bu bana düzeleceğini söyledi ben de kabul ettim gelecek planlarını falan anlattı ve cidden bana objelikle yaklaşmadı şu ana kadar çocuğun hesapları bende ve eski mesajlarını okudum kızlarla onlarla da bir şeyler yaşamış anladınız siz bana eskiyi takmamam gerektiğini söylüyor hataydı diyor ama ben sürekli kafama takıyorum bilmiyorum ne yapayım o yurtta kaldı onu eğiten bir ailesi yoktu ama benim vardı onu düzeltmek istiyorum o da düzelmek istediğini söylüyor ama eski mesajlara baktıkça cidden güvenim sarsılıyor sürekli beni sevmiyorsun diye istemeden darlıyorum ve benden sıkılacak diye korkuyorum aslında bana bağlansa aşık olsa düzelir bence onu da nasıl yapacağımı bilmiyorum domine eden kızlardan hoşlandığını söyledi sadece ve ne yapacağını bilmiyor gibi kimseyi sevemiyor aslında birine cidden aşık olmak istiyor ama yapamıyor ben onun için bir sürü güzel şey yaptım peşinden koştum anlatsam uzun sürer de yani bana bile bağlanamadı ne yapayım ben buna kıyıp da ayrılamam da çünkü cidden çocukluğunu yaşayamamış ben ona ilgi sevgi vermek istiyorum mutlu olsun istiyorum başkası ben gibi içtenlikle düşünmez bile
Yurtta büyümüş, güven sorunu olan bu çocuktan ilişki çıkar mı, vazgeçmeli miyim?
Cevapla