Böyle bir adamı nasıl görürsünüz?
Bileklik olarak tamda böyle
🌸🤍☺️
Bileklik olarak tamda böyle
🌸🤍☺️


İşte bu yüzden hediyeyi sevmiyorum bazı hediyeler beni mutlu etmiyor ancak "neden aldın niye bunu tercih ettin" demek ayıp olacağı için sadece teşekkür ediyorum. Bana böyle bir hediye alınsa açıkçası mutlu olmam
Cevap
14Cevap
Çeyreği bileğe takmak ta tam bir kekoluk kusura bakma
Çeyrek değilde normal bileklik alabilirdi yani çeyrek altın şekilsiz bir şey
Altın ama şekilsiz imajsız bir şey
Altın sevmediğim için anlamsız benim için. Lâkin sevdiğim insan almışsa teşekkür ederim ne diyeyim 😅
Ne münasebet ya
Çok kro bir hareket olarak görürüm.
Benim bir erkekte etkilendiğim şeyler bunlar değil
Bizde adet sayılır zaten bayramda damat ailesi geline küçük de olsa bir altın hediye eder
Bayramla ilişkilendirmek saçma. Çeyrek altın ne alaka ayrıca. Anlam içeren bir mesajı da yok. Kendi el yapımı bileklik yapsa daha değerli olabilirdi.
Çok güldüm ya yani tabii güzel bir şey de Pandora bileklikler daha iyi olmaz mıydı 🙈
Düşünmesi bile incelik bence kötü yorumlara takılma🌿
Böyle bir şey yapmadı yapmaz da o yüzden bilemiyorum
Biraz zevksiz ve demode bişiy, daha zarif ve zevkli başka takılar olabilir, hatta almasa bile olur ya, yanımda bir ömür kalacağına güven/söz versin yeter o bana
Elbette kızların hoşuna gider. Size yol su elektrik olarak doner
Nişanlıyken kıyafet bile alınmadı nişanlın çok düşünceli
Kıza neden bukdr saldırılmis anlamadım nişanlısı zorla almış gibi
Nişanlanmayı beklemeye gerek yok, babam her bayram altın bir takı hediye alır. Babamın beni düşünmesi daha önemli benim için <3
Ben nişanlıken zen den pırlanta aldımda yaranamadım
Kızım bu çok normaldir üç gelin aldım bayramlarda altın hediye ederiz gücün varsa zarif bir bileklikte olabilir ama takar ama takmazsın adettendir
Cimri olduğunu düşünürüm satarken zarar olmasın diye ceyrek almış derim bı gumüş küpe alsa benim icin daha kıymetlidir
Turk kezbaniyim diyorsun yaniii
Ne alaka
Geleceğe yatırım yapiyo bozdurup araba alma senaryosu düğünden sonrs
Yeniliyor mu yahu bu altın? Ne işe yarar kolumuzda durunca?
Vayy geleceğe yatırım iste hgfdx
Satıp ağda alabilirsin
Sevinirim yani bu kadar
Hoşuma giderdi. Güle güle kullan
incelik ama takmazdım
Nerde öyle nişanlı bize ah
Aldı knk ama sevgilim aşırı mutlu olmuştum Altın altındır
Mahcup olurum. Altın yüksek sonuçta
Bu aralar moda olan bişey
Mis gibi hediye daha ne olsun
Gözüm ondan başka hiçbir şeyi görmezdi.
Pazartesi günü gider yıldırım nikahını kıyarım
Bileklik olabilirde sadece altın alsa garip gelir
Ne güzel hediye işte düşünmüş almış
Çok sevildiğimi ve değer verildiğini hissederim
İyi hissederim taksın 😂😂
Maddi hediyeleri sevmiyorum ben.
Ne güzel işte, daha ne
Canım nazar degdireceksin
Mantıklı bir yaklaşım
Düşünmesi yeterli
Düşünmüş bence önemli olanda o
ne zaman geri alacaksın derim.
Ya çok tatlı ama maşallah darısı bizlere
İyi hissederim
Hoşuma giderdi
Teşekkür ederim.
Red ederim
Çok sevinirim
Maddi seyler ilgimi çekmiyor 😀
güzel jest bence
Gayet iyi daha ne istiyorsun 😂
E alicak tabi zahmet olmasın
Gönlünden kopmuş iste cok sey yapma
Mutlu olurum
Ne güzel işte ince düşünmüş
Havalara uçarım
Kötü ya
Ben bişey hissetmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?