Arkadaşlar ben haksizmiyim siz olsaydınız ne düşünürsünüz?

Erkek arkadaşımdan durup dururken instagram şifresini istemiştim. Oda verdi. Bi kızla olan mesajı vardı. bikac gün önce konuşmuş. kiz ona Bi bağlantı atmis. buda görmüş. Ama öncesinde de bi sohbetleri olmus demekki, yoksa neden insan birine bağlantı syfasi yollasın. Bende güvenim bittiği için kalbim kırıldığı için ondan ayrıldım. İşin garibi bi sebepten ya da bu sebepten bana bunu attı bile demedi, açıklama bile yapmadı.

Arkadaşlar ben haksizmiyim siz olsaydınız ne düşünürsünüz?
Cevapla