Siz ne düşünüyorsunuz siz olsanız napardınız budurumda?

Arkadaşlar 3 aylık evliyim dün arkadaşlarıyla görüştük konuşurken benim mesajlarımı onlara gôsterdi elinden aldım tekrar gösterdi tek kelime bile etmedim yüzüne bakmadım, arkadaşları gidince çok büyük kavga ettim sen ne utanmaz ahlaksız bi insansın eşinin mesajlarını insanlara gösteriyosun diye ne yapacağımı gerçekten bilmiyorum çok zordayım
Siz ne düşünüyorsunuz siz olsanız napardınız budurumda?
Cevapla