Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz. Acayip çıkmazdayım da?

Ben üniversitede sınıf öğretmenliği bitirdim. Yani kendim seçmedim. Biraz yönlendirme biraz da puanımın yettiği en elle tutullur bölüm olmasından dolayı seçtim. Atanmadigim için ücretli filan yaptım bir süre. Gittiğim her yerde bir sorun yaşadım. Çocukları susturmayi başaramadım, başaramayınca ders isleyemedim haliyle. Surekli sınıfta bağırıp çağırıyordum, çocukların önünde ağlama krizlerine giriyordum. Veliler hep beni idareye şikayet ediyorlardi. Bir yerden müdürün ilçe milli eğitime bildirmesiyle atıldım, başka bir yerden de müdür istifa et git dedi. Gittiğim yerlerde hep müdürler benimle çalışmak istemiyordu. Ayni anda o kadar çocuğu kontrol edemiyorum. Susturamiyorum. Sanki derste öğretmen yokmuş gibi davranıyorlar. Özel bir okula gittim. 2 gün çalışabildim. Oradan da çıkmak zorunda kaldım. Çünkü orada da çocukları kontrol edemedim. Sizce bu meslek bana göre değil değil mi? Atanmayayim mi? Atanmam çok fazla çocuğa yazık mi olur? Bu arada bipolar bozukluk hastasıyım. Tüm bunları yaşadığım zamanlarda depresyon geçiriyordum ama hastalığım henüz teşhis edilmemişti Ama şu an teşhis edildi ve tedavi altındayım.

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz. Acayip çıkmazdayım da?
Cevapla