Sizce herkes anlıkta olsa birileriyle flört ederek hayatindaki kişiyi bir kez bile olsa aldatıyor mu?

mesela normalde hayatindaki kişiyle mutlu falan ama biri ilgi gösteriyor oda anlik karşılık veriyor belki o kişiyle bir daha görüşmüyorlar ya da karşılık vermiyor ya da anlik birinden etkilenme falwn bunlar bans göre aldatma sizce bunu herkes yapıyor mudur

Sizce herkes anlıkta olsa birileriyle flört ederek hayatindaki kişiyi bir kez bile olsa aldatıyor mu?
Cevapla