Lise mezuniyetinde hoşlandığım kızı nasıl dansa kaldırırım?

Yakın bir tarihte henüz gidip gitmemek konusunda kararsız olduğum bir lise mezuniyetim var. Gidip gitmeme konusunda kararsız olma sebebim okula yeni geldiğim için çok fazla arkadaşım yok konuştuklarımla da çok samimi değilim çünkü okula sadece yarım dönem gittim. İlk dönem okula gittiğimde teneffüslerde, boş derslerde, öğle aralarında sürekli ders çalıştığım için asosyal birisi olarak tanındım ama aslında hiç öyle değilimdir. Girip çıktığım ortamlarda kendimi belli ederim ve genellikle kızlar tarafından ilgi görürüm. Okulda da teneffüslerde bizim sınıfa gelen bir kız vardı. Her geldiğinde baktığını farkediyordum ve açıkçası kız da benim dikkatimi çekmişti ama kızla hiç konuşmadım YKS senem olduğu için ilgilenmedim tanışmadım bile 2. dönem konuları kaldırıldığından beri de okula sadece denemelere gidiyorum. Bu yüzden adımı bile bilmiyor olabilir.
Asıl meseleye gelirsek yakın bir tarihte mezuniyet var ve kızla tanışmayı düşünüyorum ama nasıl yapacağım hakkında aklıma bir fikir gelmiyor normalde tanışmak istiyorsam direkt gider tanışırım şimdiye kadar da sadece 1 kişi tanışmak istediğimde reddetmişti ama bu kızda nedense çekiniyorum. Şimdi kıza direkt dans teklif etsem kızın adını bile bilmiyorum. Etkinliğin okuldakilerle alakası olmasa hiç çekinmem ama okuldaki insanların da orada olacak olması beni geriyor. Birde asosyal olarak tanındığım için kız benimle gözükmek istemeyebilir. Hadi diyelim ki istedi bir de okuldaki denyolar olacak. OO kardeşim diye ortama girebilirler sizce ne yapmalıyım? Kızla tanışmalı mıyım? siz olsanız naparsınız ve nasıl yaparsınız?

Lise mezuniyetinde hoşlandığım kızı nasıl dansa kaldırırım?
Cevapla