Ben daha önce tanımadım güzel insanlar oldu.

20.04.2023 Perşembe 19.13
Ben daha önce tanımadım güzel insanlar oldu.

20.04.2023 Perşembe 19.13
Aslında sarışınlara ilgim pek olmasa da, bir arkadaşımın tanıştırdığı sarışının karakteri ağzımı açık bıraktırdı. Benim gibi efendi, iyi niyetli ve temiz kalpli birisi. Karakteri resmen güzelliğine bin basıyor. Yakında sevgili olacağız.
Tanıstım ve bu tarz arkadaslarım var
Evet 👍
Cevap
21Cevap
Ankara Çayyolu ifte bir kız gördük arkadaşımla aradan 1 yıl geçti ama hala "ulan ifteki kız neydi öyle yaa" "olm harbi o kız neydi yaa" muhabbeti yapıyoruz bazen. O kızı hiç unutamadım, aşırı kusursuzdu yani.
Hayatımda sadece bir kere güzelliğiyle büyülendiğim bir kadınla karşılaştım. Tanıştım bile diyemem, karşısında hebele hübele diye kaldım çünkü.
Tanışmadım ama dışarıda görüp ay ne kadar güzel dediğim gözümü ayırmadığım insanlar oldu. Dikkat çekiyorlar hemen
Çok tanıştım. Her bakımlı ve temiz insan güzeldir ya da yakışıklıdır. 😎
Görmedim ama çok dikkat eden biri değilim edep ve ahlak önemli benim için
Ağzımı açık bırakacak değilde hayranlıkla baktığım ve gördüğüm kişiler oldu
Ben dış görünüşten değil de hal hareket ve sözlerinden çok etkilenirim.
tanışmadım ama çok görüyorum yollarda sokaklarda filan :)
Yok ya tek başına etkilemedi hiç. Ama zekice sözlerini de duyarsam cidden ağzım açık bırakabilir.
Lisede oldu ama açılmadım. Üniversitede açıldım ret yedim.
Naciye olduydu
Naciye? İstihbarat şefi Naciye mi?
@kazulet_naciye naciye burdadamı beni buldun
Tanışıyor muyuz? Senin Naciye nasıl biriydi?
@kazulet_naciye şu anda tanışıyorsunuz
Yok yahu?
@kazulet_naciye 😊😊
Muhafız evladım, henüz orduyu kurmadım ama olsun seni de alırız
@kazulet_naciye ben yüksek rütbe isterim
Karşılaşmadım.. ama öyle olduğunu hissettiğim biri var hadi hayırlısı 😀
ensar
Bi yazar mısın Bi şey sormam lazım
bana verdiğin Bi söz vardı
onunla ilgili ihtiyacım var sana
bir şey danışacaktım sana onlar kaldı
onları sorıyım
bekliyorum
önemli vallahi
sözünü unutma
motivasyonum gitti
ağzım açık kalmadı ama güzel kızlar gördüm
Hayır sadece uzaktan gördüm.
Hayır, sadece ekranda büyülendim.
Yok yaa öyle bir şans olmadı.
Tanıştım, çıktık, ilişki yaşadık…
Hayır ağzımı açık bırakacak biriyle tanışmadım.
Evet
Hayır olmadi
Tanıştım
genelde bok çıkıyorlar öyleleri
tanıştım
güzellik görecelidir
nein.
Oldu
Kısmen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?