Sevgilim beni merak etmiyor artık, ilgisi de azaldı. Uyarmama rağmen aynı, bu ayrılık nedeni midir?

1,5 yıllık bir ilişkim var. Sevgilim gün içinde nerde olduğumu naptığımı günümün nasıl geçtiğini hislerimi iyimiyim kötümüyüm hiç merak etmiyor sormazda Yaklaşık 2 aydır bu şekilde öncelikle onunla konuştum bir sorunu olup olmadığını sordum ama yok her şey stabil. İşiyle ilgili ufak tefek sorunlar oluyor tabi ama bende de oluyor bazen ve ona yansıtmıyorum. Ona karşı açıkca hislerimi söyledim artık beni merak etmediğini ilgilenmediğini ve böyle bir ilişki istediğimi söyledim. Toparlıcağını söyledi ama hiçbir ilerleme yok. Dün otobüsü kaçırdım yağmur yağıyodu eve normalde vardığımdan çok daha geç gittim. Nerdesin eve gittin mi bile demedi. Bende haber vermedim sorcakmı diye bekledim ama sormadı. Artık değer gördüğümü hissetmiyorum ayrılmak doğru tercih midir siz olsanız napardınız

Sevgilim beni merak etmiyor artık, ilgisi de azaldı. Uyarmama rağmen aynı, bu ayrılık nedeni midir?
Cevapla