Evlilik öncesi hangisi daha uygun görücü usulü mü flört etmek mi?

Bence flört etmek büyük bir risk

Çünkü;

Niyet belli değildir, evlilik fikri ötelenir, belirsizlik hakimdir, aileler araya girmez veya gizlenir, bir taraf sizi sebepsiz terk ihtimali yüksektir ve tüm bunlar hem psikolojik olarak yıpratıcı hem zaman kaybı

Görücü usulü ise bana göre daha sağlıklı

Çünkü;

Niyet baştan bellidir, amaca doğru konuşulur, belirsizlik yoktur, ailelerin tecrübesi ve desteği olur, ve sebep olmadan bitmez daha sağlıklıdır ve amaca yönelik olduğu için vakit kaybettirdi degildir

Evlilik öncesi hangisi daha uygun görücü usulü mü flört etmek mi?
Cevapla