Öncelikle sevdiğimle sana duygularımı açmayı tercih ederim Bir de sevdiğim insanın aramızda bir şey olup olmayacağına emin olan hareket etmek isterim yani öyle illaki seviyorum diyerek bir şeylere başlamam birazcık mantığımı kullanırım ve hayatın zorluklarını da göz önünde bulundurarak hareket ederim.
Eğer hayatında bir kadın varsa onu değerli olduğunu hissettiririm ama çocukça ikide bir de şiirler yazıp 24 saat WhatsApp'ta telefonla konuşmayı da sevmiyorum ciddi olmak gerektiğini düşünüyorum eğer bir evlilik yolunda gideceksen ailesini tanımak istiyorum benim de ailemi tanımasını isterim ve kültürünün aile yapısının hem bana hem benim aileme uygun olması gerekir
1
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
Olgun bir şekilde yaklaşma taraftarsın anladığım kadarıyla)
Elbette kardeşim yani ben şu anda evlilik yapabilecek durumum yok maddi olarak bundan kaynaklı olarak hayatıma birisini alıp da çocuk gibi sevgililik hayatı yaşayacak durumumda yok senin yüzünden daha doğrusu