
Elbette tanırım.
Yok kesin tanıyamam. Kafamı çok karıştıyor.
izini kim olursa bulurum.
Cevap başka ise yoruma yaz.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Kendisi gibi olursa evet. Ama hani çoğusu tanınmamak için başka davranıyo o başka. Beni direkt tanıyan biri olmuştu. Ben senin çiğerini biliyorim tanıyamam mı sanmıştın demişti.
Ayrıntıya kadar tanıması çok iyi. Önemsenmek güzeldir.
Çok bi vakit geçirmemiştik altı yedi ay, ama nasıl tanıdı sok oldum daha uzun süre tanıyanlar bile tanımamıştı. Harika bi insandı
Sana değer vermiş. Kaybetme bu insanı.
Yollarımızı ayırdık böyle olması gerekiyordu 😊
Anladım.
💐
☺️🌺
Teşekkürler ❤️
Rica ederim 💜
Yok hele de burada nikini değiştirirse, yaş grubunu da değiştirebilir hatta cinsiyeti bile pembe yapabilir, maksat beni isletmekse her şekilde yapabilir yani.
Haklısın o ihtimalde var.
Cevap
9Cevap
Evet tabi ki de tanırım sevdiğim biri yok aşk anlamında ama olsa bir görüşünden tanırdım. arkadaşım ise belki tanırdım. çünkü az çok biliyorum
Hissederim ben. İsterse yüzünü değiştirsin 🥸
Ben tanırım ya. Mesele sadece nick değil ki. Onun enerjisini bile hissedebilirim.
Tanırım muhakkak lakin gelmesin, farketmesin, tanımayım, o benden çoktan gitti, başka bir nickle gelse bir anlamı da olmaz, yolu açık olsun
Farketmesin değil farketmeyim (düzeltmek takıntı oldu)
Konu sevdiklerim olunca ciğerini bile bilirim. Benden kaçamaz, her koşulda yakalarım ‽
Tanıyamam açıkçası umrumda da olmaz yeni nicki de kendisine hayırlı olsun
Sevdigim kişi yok, güvendiğim kişi var ve onu tanırım..
Tanırım herhalde 🙄
Tanırım mutlaka, galiba..
İçim rahat.
Çünkü sevdiğim yok... :)
Nerden tanim tanımam
Büyük hir ihtimal tanırım.
Sanmiyorum, :)
Tanirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar