Sosyal medyadaki kişiler ve konuşulan olaylar bana çok gerçekci gelmiyor sizce yanlış mı düşünüyorum?

Biriyle konuşuyorduk iletişim iyidi ama sonraya doğru oyalayacağını düşündüm. Sonrasında ise bir şey uydurup konuşmayı kestim. Sonra da bana üzüldüm falan filan dedi. Bende abartma diye cevap verdim. Sosyal medyadan tanıştığım inaanlar bana yapay geliyor falan dedim. Yani sizce saçma mı düşünüyorum?
Sosyal medyadaki kişiler ve konuşulan olaylar bana çok gerçekci gelmiyor sizce yanlış mı düşünüyorum?
Cevapla