Yazdığım kız sosyal medyadan tanışmak istemediğini söyledi. Sizce de ön yargılı yaklaşmıyor mu?

Kız beni övdü çok zekisin , beni anlıyorsun, naifsin ve naziksin filan dedi ama benimle tanışmayı reddetti? Bunun sebebi ne olabilir? Olay fake hesap ile tanıştım ve "reel hesaba geçelim tanışalım" dedim "yok teşekkür ederim tanışmak istemiyorum sosyal medyada" dedi. Şimdi kızlar buna ön yargılı?

Yazdığım kız sosyal medyadan tanışmak istemediğini söyledi. Sizce de ön yargılı yaklaşmıyor mu?
Cevapla