Kaza geçirdim hastaneden story attım damar yolu acilan elimi cekmiştim sevgilim gördü ama beni aramadı?

Bana soğuk ve ilgisizdi öncesinde de cok hataları olmuştu hepsi birikti bitti dedim 3 hafta oldu konuşmayalı ilk zamanlar aradı bir kac defa sonra aramadi bugünde o paylaşımımı gördü gene aramadı hiç mi sevmemiş beni çok üzgünüm şu an o beni takip ediyor ben onu takip etmiyorum numarmi da silmemis ben onunkini sildim takibi bırakmıştım 😔 ya insan bir gecmis olsun neyin var diye yazar bari

Kaza geçirdim hastaneden story attım damar yolu acilan elimi cekmiştim sevgilim gördü ama beni aramadı?
Cevapla