35 yaşında okulumuzdaki memur sürekli bana bakıyor ben 18 yaşındayım ve tedirginim ne yapacağım?

Okulumuzda çalışan bi memur var adamın hareketleri beni tedirgin etmeye başladı. Bir gün önümde yürürken sesimi duyar duymaz arkasını dönmesiyle başladı bende bu garipseme. Diğer arkadaşlarımı da tanıyordu ama sesimi biliyodu tek kelimeme heyecanla arkasını döndü. Reflekstir dedim geçtim. Karne günü koridorda telefon bakıyorum bi göz hissettim üzerimde kafamı kaldırdığımda bana baktığını gördüm ama bi anda kafasını çevirdi göz göze gelmekten çekindi yürüdü gidiyo. Ben bakıyorum tabi hala ona tekrar arkasını dönüp bana baktı göz göze geldik bu sefer. orada durunca dikkatimi dağıtıyorsun falan dedi geveledi bi şeyler ama tüm öğrenciler koridordaydı. Müdür odasıyla memur odası karşı karşıya aynı gün müdüre bi evrak vermemiz için öğretmenimiz bizi yolladı.3 kızız karşıda o var bakmadım onu gördüğüm gibi yere baktım.2 kız arkadaşım benim şüphelerimi bilmemesine rağmen adam odasına girdikten sonra aynı anda o herif neden öyle baktı falan demeye başladılar. Kağıtları müdüre verdik dışarı çıktık. Dediklerine göre yüzüm odaklıymış ama bana bakmaktan kızların ona baktığını bile fark etmemiş. Arkadaşlar yanılmıyorum sanırım ben bi kere de benim moralim bozuktu koridorda senin gözlerini öyle görmek istemiyorum falan demişti. Yakınlığımız yok sadece 3-5 muhabbet ama ben 18im karşı taraf 35 falan yani ne bu adam ben doğru mu düşünüyorum?

35 yaşında okulumuzdaki memur sürekli bana bakıyor ben 18 yaşındayım ve tedirginim ne yapacağım?
Cevapla