Ehliyet hocası tarafından sürekli azar yiyorum? ne yapmalıyım?

sınavıma çok az kaldı ve 2 3 gündür hoca tarafından sürekli azar yiyorum her ne kadar çabalasam da sürekli olarak negatif bir şeyimi buluyor. biraz zayıf olduğum için dün kendimi geliştireyim diye kendi dersimden sonra da kalıp 4 5 kişiyi izledim. bugün de gerçekten her şeye dikkat ettim ve çoğu şeyi hoca söylemeden yapmaya çalıştım. sinyalleri hep hoca söylemeden verdim (normalde bazen unutuyordum ya da alışkanlıktan hocanın söylemesini bekliyordum). ama hoca bir yerde daha dönmeye çok varken (bu arada aklımdaydı sinyal unutmamıştım zaten dönmeden önce verirdim.) "sinyal ver. sinyalleri hep ben söyledim ya." falan diye azarladı. tabi o kadar uğraşıyorken böyle azarlanınca zaten moralim bozuldu ve kötü sürmeye başladım. o da daha çok azarladı. iyice moralim çöktü ve tamamen bıraktım. daha l park paralel park falan yapacaktık ama onları da yapmadım. sizce ben mi çok alınganımdır? suç bende mi?
Ehliyet hocası tarafından sürekli azar yiyorum? ne yapmalıyım?
Cevapla