Söyleyin bakalım bana hadi bu akşam biraz dertleşelim ayrılık acısı kaybetmenin acısı nasıl unutulur?

Yani ben nasıl unutcam. Beni hiç sevmeyişini beni hep kullanmak için benimle takıldığını bana yaptıklarını nasıl atlatcam. Hani bir şarkı var ya yorgundun bana gelsin kalbimde dinlendin madem artık gideceksin git diye. Evet başta benden para aldı benimle takıldı boşluktaydi ailesi ile kavgalıydi o ara beni kullandı. Bende aşık oldum. Arıyorum arıyorum kendimi haklı çıkaracak sebepler bulmaya çalışıyorum ama olmuyor. Hep esmer zayıf kızlardan bahsedip beni aşağılardi bende yanına bir kaç kere bakımsız gitmiştim. Ama o gün gittim ona orijinal Beşiktaş forması ve 250 liralık lakos aldım. Gocunmadim sırf b ni sevsin diye. Ama o psikolojisi Düzelince hayatı yoluna girince ilk beni sattı oysa ki kötü gününde kimse onun yanında yoktu ailesiyle bile kavgalıydi ama ben yanındaydım. Daha sonra beni dövmek benden faydalanmak için benimle buluştu sadece. Ben çok büyük boşluktayim şu an iş bulamıyorum psikolojim hepten bozuk nerdeyse uzun zamandır hiç bir arkadaşımla görüşmüyorum. Onlar istemiyor aramıyor bende aramıyorum iyice bunalıma girdim. Bunlardan haberleri mi var acaba diye aklıma takılmıyor değil. Son bir şey daha onu çok özledim ama o nişanlanmiş. 😢😔 Kendimi kullanılmış ezik gibi hissediyorum.
Söyleyin bakalım bana hadi bu akşam biraz dertleşelim ayrılık acısı kaybetmenin acısı nasıl unutulur?
Cevapla