Hadi herkes kimseye anlatamadığı, içini sıkıştıran, kalbini ağrıtan o şeyi paylaşsın. Gizli açık. Dilediğiniz şekilde anlatın ve dertleşelim. Size acılarımdan bahsetmek ve sizin de acılarınızı duyup ortak olmak istiyorum. 🥲🥹🤍
Kimi sevdiysem hiç onun için önemli olamadım.
Onu çok özlüyorum ama ona gidemeyecek kadar kırgınım. Keşke beni ne kadar üzdüğünü bilse ve bunu telafi etmek için bir şey yapsa. Ona sarılmayı çok isterdim.
Çocukluğumdan beri babamın annemi aldatışlarını sindirmeye çalıştım.
Yoklukla büyüyüp şu an ihtiyaçlarımı alırken bile kendimi suçlu hissediyorum.
Derece öğrencisi olmama rağmen okutulmadım.
Hayatta en güvendiğim, babam yerine koyduğum insan olan abim tarafından öldüresiye dövüldüm. Annem beni boğarak öldürmeye kalktı. Babam deseniz hep tehdit dayak ve baskı. Her gün kavga gürültü. Yüksek ses duyduğumda nefes alamıyorum artık kavga zannettiğim için elim ayağım titriyor. Çocukluğumda hep zorbalık yaşadım. Kuzenlerim tarafından onların eskilerini giyiyorum diye dışlandım hala da samimiyetimiz yok. Geçen gün sanki onlar bana çok iyi davranıyormuş da ben onları sevmediğim için kötü kalpliymişim gibi suçlandım. 🥲 Senelerdir ev hapsindeyim. Şu an beni en sıkıştıran şey yüzünden ruhum bedenime sıkışmış durumda, bunu burada yazamayacağım ve bu yüzden yaşamak dahi istemiyorum. Zaten annemin yarıda kesmesinden ötürü şu an tamamlanamamış bi intihar girişimim var. Hala o güne lanet ederim. Evlatlıktan reddedilmekle tehdit ediliyorum istedikleri gibi yaşamazsam. Bi dönem delirmiştim, şaka değil. Dışarı pencereden çıkmaya çalışıyordum falan. 36 kiloya düşmüştüm. Vücudum lösemi gibi davranıyordu her yerim mosmordu. Ağrılarım geçmiyordu. Tuvalete dahi gidemiyordum. Daha neler neler. Vücudum yaşadıklarımı kaldıramadığından şimdi de ciddi hastalıklarla tepki veriyor. Kendimi çok yalnız hissediyorum. Kimsenin yanında güvende hissetmiyorum. Ve hiçbir zaman bunların düzeleceğine inancım kalmadı. Gücüm yok ve toparlayamıyorum. Terapiye artık eskisi kadar sık gidemiyorum ihtiyaç duymama rağmen. Bunları açıktan yazmak çok zor. Çünkü insanlar çok acımasız. Birilerine yaralarınızı açtığınızda sizi nereden vurabilceklerini göstermiş oluyorsunuz. Ama acılarımdan utanmamalıyım. Siz de utanmayın. Kötülüğe maruz kalmak bizi ayıplı, kusurlu yapmıyor. Güçlü olmaya çalışıyorum. Sağlığım için endişeliyim bu ara. Kanser taraması yapılacak. Kanser olmaktan değil de kemoterapi almam gerekirse ve kel kalırsam diye bi korku var içimde çünkü yaşamak zaten umrumda olan bi şey değil şu ara. Tek hayalim özgür olmak. Size sarılmak istiyorum. Buna çok ihtiyacım var.. 😔
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer