Ben oturur ağlarım, hayatın en hüzünlü anlarından biri de bu bence.


Kalabalık ailede yaşadığını düşünürüm 🙄
Bu kötü değil mi senin için
Hayır neden kötü olsun 🤔
Kalabalık bir ev benim hiç tarzım değil
9 kardeş olsaydın tarzın olurdu jdjdjs
Aman Allah korusun öyle bir şey düşüncesi bile kötü
Bana ne alırsa alsın
Hayat enerjin sıfır noldu sana
Geçmiş olsun mandalina zamanı geçmiş gdo lu zarar verecek
Rici idirim ✋
Cevap
9Cevap
"Misafirleri var demek ki"derim.
Ben bir şey yapmazdım komşudur o
Ailesinden sana ne ki. Hepsi bir yerlere savrulacak zaten.. kaldı ki evinizde kapı kapanınca herkes kapının dışında kalacak sonuçta..
bi erkek tek başına 1 ekmeği bitiriyor zaten daha da doymuyorlar düşün yani kaç tane abisi varsa artık
Olabilir yani ne yapabilirim ki 😃 oturacak ağlayacak halim yok ya
Ne yapacam alabilir 9 ekmek almış diye depresyona mı gireyim 😅
Oda neymiş. Benim bir arkadaşın 11 ablası var. oğlan evlenecek kız bulamıyor. görümce sayısını duyan kız vermiyor.
Bak hala ekmek yiyor😀
Misafirleri vardır ya da aşiretlerdir
Hayırlı olsun iftarda bol bol sevap işliyormuşsun
Aşiretse o işten vazgeçerim sjskksksms
bunlar çok kalabalık, akıllı olmak lazım :)
Benim için ideal karı
Aşiret kızı olduğunu düşünürüm.
evlenilcke kız derim
Ne alaka
Kalabalık bir aile de yaşıyor
9 ekmek? Aşiret galiba bunlar 🤣
Olabilir diye düşünürum
Yardim ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar