Ben büyük olmama rağmen yine hep ben giderdim. Kız kardeşim çok cadıydı dksjs
Siz hangisiydiniz? Ekmek almaya gönderilen mi yoksa gönderen mi? 😃

Ben büyük olmama rağmen yine hep ben giderdim. Kız kardeşim çok cadıydı dksjs
Siz hangisiydiniz? Ekmek almaya gönderilen mi yoksa gönderen mi? 😃

Evin büyük çocuğu olmama rağmen hep bendim, yahu benim anlamadığım şu; küçük kardeşler gitmiyor mu bakkala? Faturaları, vergileri de yatıran çocuk bendim 😂
Cevap
6Cevap
Hayır gitmezdim genelde.
Yok ya evin prensesi gider mi hiç sjdjdj 😀
ben seve seve gidiyorum çünkü abur cuburda alıyorum kendime
hiç gitmeyen bendim :)
Bir zamanlar bendim şimdi geçti artık 😂
En büyük çocuğum hep ben giderim
Gönderen benim 🙈😄
Buyurun benim?
Değilim
Tekim :)
Hep ben gidiyorum
Yok bir küçüğüm var
Giden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?