Enişte adayınızın aldığı çiçekleri çöpe attım görmüş, bahane uydurun ölü numarası yapıyorum şu an?

Selamm🥳🥳

Bir önceki buluşmada gül almıştı bende bilinçli arabada unuttum sevmiyorum vs dedim, bu sefer papatya almış diğer çiçeğide arabada kurutmuş bilerek neyse eve bıraktı çiçeklerini unutma diye üstüne basa basa verdi yetmedi eve girişimi bekledi, bende gitmeyince bakkala gidiyorum diye bahane buldum dönüşte çöpe sallarım diye, etrafı kontrol ettim yoktu ama artık nerde durduysa benim çiçekleri çöpe sepetlediğimi görmüş. Evine gidince bi ton mesaj atmış. Şu an uyku modundayım imajıyla ölü numarası arasındayım. Sabaha kadar bi bahane bulun baya iki koca buketi salladım hani ben onları atmadım vs desem yemez.

Kalpsiz falan demeyin ya sırf eve çiçekle girmek istemediğim için atmak zorunda kaldım yoksa atmazdım yani o da zaten sırf annem varlığını hissetsin diye çiçek iteleyip duruyor bezdim 🤦🏼‍♀️

Enişte adayınızın aldığı çiçekleri çöpe attım görmüş, bahane uydurun ölü numarası yapıyorum şu an?
Cevapla