Selamm🥳🥳
Bir önceki buluşmada gül almıştı bende bilinçli arabada unuttum sevmiyorum vs dedim, bu sefer papatya almış diğer çiçeğide arabada kurutmuş bilerek neyse eve bıraktı çiçeklerini unutma diye üstüne basa basa verdi yetmedi eve girişimi bekledi, bende gitmeyince bakkala gidiyorum diye bahane buldum dönüşte çöpe sallarım diye, etrafı kontrol ettim yoktu ama artık nerde durduysa benim çiçekleri çöpe sepetlediğimi görmüş. Evine gidince bi ton mesaj atmış. Şu an uyku modundayım imajıyla ölü numarası arasındayım. Sabaha kadar bi bahane bulun baya iki koca buketi salladım hani ben onları atmadım vs desem yemez.
Kalpsiz falan demeyin ya sırf eve çiçekle girmek istemediğim için atmak zorunda kaldım yoksa atmazdım yani o da zaten sırf annem varlığını hissetsin diye çiçek iteleyip duruyor bezdim 🤦🏼♀️
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer