ona neden bu kadar çok çalışıyorsun diye sorduğumda bizim için diyor ve konuyu kapatıyor. kafam karışık

ona neden bu kadar çok çalışıyorsun diye sorduğumda bizim için diyor ve konuyu kapatıyor. kafam karışık

Sevgilinizin işkolik olduğu ve sizi ihmal ettiği konusunda endişeleriniz varsa, öncelikle onunla açık ve dürüst bir şekilde konuşmanız önemlidir. İlişkinizdeki hislerinizi ve ihtiyaçlarınızı net bir şekilde ifade edin. Sevgilinizin işkolik olması onun için bir sorun olabilir ve belki de bu konuda yardıma ihtiyacı vardır. Ayrıca, onun çalışma koşullarına ve iş yüküne daha fazla anlayış göstermeniz ve onu desteklemeniz de önemlidir. Bu, onunla birlikte olduğunuzu hissettirmenin bir yolu olabilir. Ancak, unutmayın ki, sizin de ihtiyaçlarınız var ve onunla sadece çalışma saatlerinde zaman geçirebilmek size yeterli gelmeyebilir. her şeyin gönlünüzce olmasını diliyorum
Ya şu kadınları anlamak gerçekten çok zor arkadaş ya yok yani çalışıp para kazansa bir dert ilgi gösterse bir dert Yani gerçekten bu erkekler artık ne yapsın ya kadınların istekleri gerçekten artık hiç bitmiyor oturup haram para yese daha mı iyi Evet işi gereği seninle ilgilenmiyor olabilir Sen bunu zaten kabul ederek bu ilişkiye başlamadın mı bitti şu an hiçbir şey söylemeye hakkın yok ayrıca Çalışmak da kötü bir şey değil diyorum ya Yani ilgi gösterse ayrı dert göstermesi ayrı dert ne istiyorsunuz ki siz
Ayağa kalk kollarını yana aç Kanatların var mı (ekonomik özgürlük yoksa otur oturduğun yere ) yediği her şeyi katlan sus sesin çıkmasın, bu basit yalana inandığına göre yapacak bir şey yok, Kaç saat çalışır bir insan?10-12-16-18? çok çapsızmış sevgilin
Hanımefendiler ilgi beklemekte, hemcinslerim de iş güçle uğraşmakta haklı... Bu devirde hem kalbi hem de karnı doyurmak öyle zor ki... Muhakkak biri aç kalıyor maalesef...
Cevap
53Cevap
Ev kolik olan bir sevgili bul gadası
Adam geleceğiniz için çalışıyor. Kızlara da yaranılmıyor cidden. Evde otursa işi gücü yok dersiniz çalışsa işkolik. 😄
Üniversite zamanı flörtleştiğim biri de öyleydi. O veterinerlik okuyor idi. Konsere gidecektik ve klinikten bir buzağının yüzünden zor gelmişti. Biraz sinir bozucu oluyor, biliyorum ama keyfi bir durum olmadığı için, gidip de zamanını sana çalışıyorum deyip farklı kızlarla geçirmemiş olduğu için anlayış gösterilebilir.
Ayrılmak yapacagin en büyük saçmalık olur onun o çalışma temposuna yanında olup daha cok desteklemen gerekir bence bir bildiği ya da bir hedefi vardır ona ulaşınca zaten tamamen senin yanında olacak sabretmeyi ve onun yanında destekçisi olmalısın diye düşünüyorum
işkolik olmakta bir tür bağımlılık, zor vazgeçirirsin. Daha doğrusu geçiremezsin. Kabullenebileceksen ne âlâ. Değiştirme topuna girersen, yorulur ve yorarsın. Seni bırakır işe devamke.

Şöyle bir yatak iş görür, şuracıkta çalışsın, şuracıkta sevişin sdkjs
İşini sevmek ayrı, çalışmak ayrı ama işkolik olmak çok ayrı bir olay. Hiç çekemezdim öyle birisini. İşini benim önüme koyan, sürekli bir mesaja, ilgiye muhtaç eden birisi benim hayatımda olamaz.
Eee doğru demiş. Bence sen saçmalıyorsun. Eşinin değerini bilmiyorsun. İş kolikmiş. Çalışmasa para nerden gelicek? Offfff allahım bu kızlar niye böyle...
İş değil de başka şeylerle çok zaman harcayıp sana zaman ayırmasaydı o zaman bir sıkıntı var derdim ben de ama adam işkolikmiş, açıkçası ben de bir kadın olarak işkoliğim bunhn cinsiyeti de yok yani bu yüzden bu haliyle kabullenmekten başka çare yok. Azar azar kendisi ve sevdikleri için de zaman ayırmanın iyi hissettirdiğini deneyimletebilirsin
Onların hepsi bahane ne kadar işi olursa olsun aramak ilgilenmek isteyen insan afedersin işemeye gidince bile arar
Bana da öyle derdi, ama meğer pubgdan Bi kızla tanışıp instagrabmını alabilecek kadar vakti varmış. Dikkatli ol derim
Ne güzel işte işini aşkla ve disiplin ile yapan insanları severim her zaman başarılı olurlar garantici olurlar
Ya bu adamı kabul edip iliskine devam edeceksin ya da oturup bu sorunu konuşacaksınız, sevgilin bir çözüm üretebilirse ne iyi...
Bende işime çok odaklandığım için o yüzden sevgili yapmıyorum zaten iş yükü yeter bana birde sevgili yükü ile hiç ugrasamam.
Böyle adam mı olur.. kadına heves etmeyen bir tiple ömür geçmez.. evlenseniz evin işlerine gömülür bu seferde.. olmaz normal değil bu zat..
İşkolikler zor düzelir ama bir destek almanız lazım. Onun haricinde ilgi vermezse senin gideceğini bilmeli.
buda zxor bi durum herşeyin ortası idealdir aslında
9-5 mesaisi olan bir memur bulabilirsin mesela ilgi istiyorsan
Hiç ilgilenmiyor ise sıkıntı var. İşkolik olmak ayrı, ilgilenmemek ayrı.
Bu böyle devam ederse ona gidebileceğini göstermelisin senin aşktan ve sevgiden anladığınla onun anladığı çok farklıysa seni anlayamıyorsa bu ilişkiyi sürdürmenin anlamı yok sürekli sen çabalarsan sana olan saygısını kaybeder sakın kendinden verme sen de ona aynısını yap hatta
Hocam adam geleceğinizi rahat yaşamanız için uğraşıyor umarım adam senden kurtulur
Benimde eski eşim öyleydi ayrıldım. Kendime vakit ayırıyorum
o çocuğun senden derhal kendini kurtarması lazım. sen kanser edersin adamı
İşkolik iyidir aldatmaz mesela kolay kolay. Parasız da kalmazsınız.
Çapkın olup başka kadınlarla ilgilenmesinden iyidir sizede yaranılmıyo
Uyar arada işte alooo ilgi istiyorum de ooh yeah yatağa mı geçiyorsunuz
Sevgilinde bir tuğaflık var biraz daha ayrıntı verir misin nasıl biri kıskanç mı öfkeli mi
Haha ulan çok çalışmasa tembel issizse zaten insan yerine koymazsınız iskolik diye şikayetçi
Hep mi böyleydi? Yoksa sonradan olan bir şey mi bu?
Seven insan ilgi gösterir elinden geldiğince. İlgisizliğe asla gelemem. Tamamen bahane
İşkolikse sorun yok. Yeter ki ikiniz için olsun. :)
Helal olsun çocuğa. En azından yaşıtları gibi bomboş gezmiyor, kaçırma bu çocuğu
Adam haklı !!! Geleceğiniz için çalışıyor napsın adam.
İşkolikse degismesi icin cabalama. Ya durumu kabullen ya da ayrıl bence.
Çalışsın işte ne güzel başka işler çevireceğine
Bu kadınları anlayana cidden devlet nişanı takılmalı net 😂
Uyarmalisin onu. Ilgi bekledigini kadınların ilgisiz bir iliski yürütemeyecegini anlatmalisij
Aptal biri belli ki. Senin gibi bir kızla hem vaktini hem de maddiyatını çar çur ediyor. Acıdım gerçekten oğlana.
o olay bende de var en iyi çözüm hiç sevgili yapmamak. İşim aynı zamanda hobim olunca böyle oluyor
Ben aynı hataya düştüm sen düşme idare et yanında ol işi stresliyse özellikle üzerine gitme
Terk etmen gerekiyor bu biraz sert bir giriş olduğunun farkındayım ama bence erkek dediğin gerekirse. Gerçekten seviyorsa onun için zaman yaratır, demek ki seni sevmiyor.
Pek bir şey yapamazsın, işi hayatının odağına alan biri diğer konuları ikinci plana atmıştır.
Sevgi fedakarlık ister. Eğer bir birinizi seviyorsanız senin onu böyle kabul etmen gerek, ama o da seni gözardı etmeyip anlayış göstermeli. İlişkiniz ancak bu şekilde ilerleyebilir.
İşini sevebilir ama seni sürekli ihmal ediyorsa düşüncelerini önemsemiyorsa önüne alıp konuşmanın vakti gelmiştir. Ona her şeyi olduğu gibi anlat eminim duygularını anlayacaktır
Ben de işkolik biri gibiyim ama işin çokluğundan.
İşkolik de olsa ilgisi varsa gösterir. Kimse masal anlatmasın.
Muhtemelen oğlak burcudur. Sen yine ilgini kesme, eğer hala buna devam ederse, trip at.
bir erkek isterse o kadına zaman ayırır nolursa olsun demek ki ilk önceliği sen değilsin
Yapılacak şey basit... İşe karşı savaşı nasıl kazanacağını biliyorsun.
Bu problemi onunla konuşman daha doğru olacak dedi
Sende iş bul aylak durma
Onun da seninle ilgilenmesi için fırsatlar bul
calismak iyidir kirvem sevgili boş iş
Bana kalırsa adam iyisini yapıyor
Öyle bir sevgili ile o ilişki yürümez.
Ne güzel işinde gücünde adam
Ayrıl o zaman ne yapcan başka
Ayrılman gerekiyor öyle biriyle hayat geçmez
Anlayışla karşılamak zorundasın.
Enerjiyi bölmesi gerekir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?