Sevgilimle işlediğim günahlar yüzünden kendimi çok kötü hissediyorum ve bu durum ondan soğumama neden oluyor ne yapmalıyım?

Deprem zamanında hataydaydım ve ölüm korkusunu iliklerime kadar yaşadım o an aklıma sadece günahlarım geldi ve ölürsem cehenneme mi gideceğim dedim çoğu günahımda da erkek arkadaşımla beraberdik onu çok seviyorum ama bunu düşündükçe ondan soğuyorum ve üzülüyorum her şeyi bir anda silip bitiremiyorum da ne yapacağımı hiç bilmiyorum yardım edin bana
Sevgilimle işlediğim günahlar yüzünden kendimi çok kötü hissediyorum ve bu durum ondan soğumama neden oluyor ne yapmalıyım?
Cevapla