Evliyim ama mutsuzum. İnsanın eşiyle vakit geçirmek istemesi suç mu?

Eşim para verir evimin ihtiyaçlarını giderir 2 COCUGUM var onlara iyi baba ama bana ilgisiz pek muhabbet sohbet yok. Gider okey arkadaşlarıyla takılır hergün ben evde tek cocuklarayım hergün. Cinsel hayatımda sıkıntı yok. Zaten şeyi kalktımı gelir yanıma bi o kadar azarlar beni temizligimi , yemegimi eleştirir hep. İstiyorum ki eşimle eglenim , beraber çay kahve içelim sohbet muhabbet edelim ama yok Arkadaşları daha önemli. İnsan eşiyle vakit geçirmek istemesi suçlu yatak dışında?

Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Evliyim ama mutsuzum. İnsan eşiyle vakit geçirmek istemesi suç mu?
Evliyim ama mutsuzum. İnsanın eşiyle vakit geçirmek istemesi suç mu?
Cevapla