Hayır, eşiyle vakit geçirmek istemek kesinlikle bir suç değil. Evli olmak, kişinin eşini sevdiği ve onunla zaman geçirmek istediği anlamına gelir. Ancak, mutsuz olmak da doğal bir durumdur ve bu, ilişkideki bazı problemlerden kaynaklanabilir.
Eşinizle daha fazla zaman geçirmek istemek, sağlıklı bir evlilik için önemlidir. Ancak, mutsuz olduğunuz bir evlilikte bu durum tam tersi olabilir. Öncelikle, neden mutsuz olduğunuzu ve bu sorunu çözmek için ne yapabileceğinizi belirlemek önemlidir. Bu konuda açık ve dürüst bir şekilde iletişim kurarak, ilişkinizdeki sorunlar hakkında konuşabilirsiniz.
Bazı durumlarda, evlilik terapisi almak da sorunları çözmek için faydalı olabilir. Birlikte çalışarak, evliliğinizdeki sorunları ele alabilir ve daha mutlu bir evlilik için adımlar atabilirsiniz.
Sonuç olarak, eşiyle vakit geçirmek istemek bir suç değildir ve evlilikte normal bir durumdur. Ancak, mutsuz bir evlilikteyseniz, sorunları çözmek ve daha iyi bir ilişki için çalışmak önemlidir. Açık ve dürüst iletişim kurarak, evliliğinizdeki sorunları ele alın ve ikiniz için de daha iyi bir gelecek oluşturun.
11 Yorumla
Soran+1 yılAdam odun ben ne yapayım söylüyorum anlamıyor umrumda degil bende saldım artkk gittigi yere kadar gider
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Evlendiğim kadın çalışmasın evinde otursun çocuklarımıza baksın diyen erkeklerin geneli böyle bu yüzden evlenirken çalışan kadın isteyen erkekle evlenin çalışan kadın isteyen erkekler hayatı dolu dolu yaşar eşiyle çalışmayan kadınla evlenmek isteyen adamın hayali senin yaşadığın hayatı yaşayan kadınlar
00 Yorumla
Öyle şeyin olur eşin öküz biri haberin olsun yanlış anlama adam esin8n derdini dinler arada sorar sknti var mı diye ne biliyim hadi gelelim der monoton bi hayat konuşmayı denedinizmi bence konuşmayı deneyin
00 Yorumla
Bu çok doğal bir istek evlilik sadece seks değildir arkadaki muhabbet evliliğin Temel taşı biraz sen muhabbet ortamı yarat çocuklari erkenden uyut mesela çay demle yanina otur konuş belli bir süre telefon almayalım de konusim de tatlı tatlı umarım anlar... Anlamayavak kadar canım değildir umarım :)
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
62Cevap
Hayati sadece cocuk buyutup sevismekten ibaret sanan koca tanesi bu iste. Herif seninle sadece çocuk yapip seks yapmak icin evlenmis baska bir misyon yuklememis sana.
310 Yorumla
Soran+1 yılBöyle yapmaya devam ederse zaten tek başına kalıcak evde
- +1 yıl
Bir insan neden evlenir? Ben evlilige karsi bir insanim ama bazen şöyle bir düşününce evlendigim zaman esimle arkadas gibi olmayi ve yeri gelip oturup dertlesmeyi sohbet etmeyi komik fıkralar anlatip gulusmeyi falan isterim. Ne bilim disariya cay kahve icmeye yemek yemeye cikmayi isterim. Yoksa insanlar birbirlerinden sıkılır zamanla. Eminim tum bunlar olursa yatak odasi da daha fazla senlenir. Bu tamamen beyin yapisiyla alakali. Degisir mi bilemem ama herifin kafa bu yani
Soran+1 yılEvlilige neden karşısın
Soran+1 yılHaklısın dicek birşeyim yok kaynım yeni evlendi adam 12 bin lira maaş alıyor adama her hafta bir şey aldırıyor. Nasıl alıyor bilmiyorum istedigi olmayınca da surat yapar.
Soran+1 yılEvlenmek istiyorsan en az ayda 20bim almam gerekiyor
Soran+1 yılKendi yetmiyor bide kız kardeşlerine aldırıyor kadın. Cidden evlilik delilik işi bu devirde. Ama insan anne baba da olmak ister kendindem bir can bir evlat olmasını ister. Ama şu adamların düzenli. seks yapacagı bi kadın olsun bence çogu evlenmez. Gerçi evli olupta ayda bir yapan çok kadın isteksiz oldumu yine aynıya geliyor
- +1 yıl
Ben beni dusunmeyen savurgan davranan birini sahsen istemem. Beni dusunmeyeni ben de düşünmem. Cocuk konusunda evet insan istiyor kendinden bir parca olsun diye. Duzenli olsa evlenmez kimse o da dogru heyecan bitmez o sekilde ama ayda bir yapan isteksiz kadin mi 😱😱😱😱😱 en buyuk kabusum
- Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılSabırlı ol 2 çocuğun var eşinle oturup konuşun, ilişkinizi kurtarmaya o mücadele vermiyorsa sen mücadele et, eğer seni dinlemeyecekse kilitle kapıyı sakla anahtarı çıkamasın dışarı, her şeyi konuşun ve ben mi arkadaşların mı diye tercih sun eşine göz dağı ver, aksi halde bende ilgi alakayı keseceğim senden eğer böyle devam edersen de eşine❗❗❗
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılAslında bu genel olarak evli çiftlerin yaşadığı sorunlar aslında oyuzden de hiç şaşırmadım evliliğin özeti bu evlilik sadece yatağı paylaşmak, maddi ihtiyaçları karşılamak değildir evlilik hayatı paylaşmaktir mutluluğu , yalnızlığı, üzüntüyü bunları yapabiliyorsan ben evliyim diyebiliyorsun siz şu an bana göre evli değilsiniz ki sadece aynı evi paylaşan bir bireysiniz bana göre bunun çözümü de yok böyle devam eder yinede rabbim ev huzursuzluğu vermesin inşallah 🙏
10 Yorumla
+1 yılEvini otel gibi kullanan tip.. istersen o gelince daha kapıda soyunmaya başla. böyle tiplere ne yapsan boş..
11 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın tabi boş ne yapsan bunlara yaranamazsın
+1 yılSon zamanda duyduğum, gördüğüm bir sen değilsin sanırım. Dediğine göre seni bir araç gibi kaba olacak ama kullanıyor. Yani çocuk yapıp, para vermek yetmiyor diye düşünüyorum. Çünkü seninle işi bitmiş, zaten istediğimi alıyorum diye düşünüyor gibi.
10 Yorumla
+1 yılIlgi istek bitmiş. Istegi sadece cinselligi istediginde gelip bosalip istedigini yapip sonra sen yoluma ben yoluma modu. Sen onun evdeki hizmetçisi esiri durumuna gelmişsin. Sorumluluk iki kisiyle olur o sorunlulugu eve para getirmek olarak bakip onu benimsemiş sende benimsetmissin. Bu saaten sonrada fazla bisey beklemen yanliş olur... huylu huyundan vazgeçmez
10 Yorumla
+1 yılboşan o zaman erkek mi yok bulursun birini ya da git aldat
210 Yorumla
Soran+1 yılErkek çok eski sevgilim bile unutamadım gel diyor ama cocuklarım var boşan demesi çok kolay sizin için
- +1 yıl
valla çocukları kullanıpta boşanamam demekte size kolay o zaman iyi git ömrünü harca bakalım değiyor mu ilerde çocukların nasıl tepki vericek
Soran+1 yılCocuklarım şimdide tepki verir öz babamız varken neden bizi üvey babaya mahkum kıldın diye. Babalarına aşık ikiside nasıl yaparom şimdi bunu söyle vicdanım el verir mi
- +1 yıl
niye ayrılınca bi daha göremicek mi çok saçma konuşuyon mutsuz ailede çocuklarda mutsuz olur hiç bi çocukta bunu savunmaz
Soran+1 yılEvlenecegim kişi onlara nasıl bir babalık yapar bilemiyorum kendi cocugum degil diyipte onlara kötü davranırsa ne olucak? Kendi cocugu olunca benden onları illa ayırt etmez mi
- +1 yıl
e öyle birini bulursun illa evlencen diye bişi de yok tanımadan mı evlencen sanki ölçüp tartarsın
Soran+1 yılZor bu işler insan aynı çatı altında olmadan gerçek yüzünü göremiyor
- +1 yıl
ee napcan ölene kadar mutsuz mu olcan ya öyle olursa diye ya olmazsa peki
Soran+1 yılElimde şu an işimde yok nereye gidim şimdi ailem baba evi eskisi gibi olmaz illa bi sogukluk olur. Dul kadın olarak yani bilemiyorum
- +1 yıl
o zaman ölene kadar katlancan yapcak bişi yok iş bul sonra düşünürsün gerçi onun yerine mutsuz olmayı tercih edicek gibisin
+1 yılEvliliklerin Kabusu Erken Boşalmanın Sebepleri ve Çözümleri Senin ilaç bu en azından cinsellikte tatmin eder
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı. Hak vermemek elimde değil bende kahvede boşuna zaman öldürenlere kızıyorum gel evinin eksiğini geldiğini tamamla eşinle ilgilen bir posta fazladan cinsellik yasa böyle fistık gibi hanımları sevgisiz bırakma ne var kahvede dedikodudan baska
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBence yatakta dahi beraber değilsiniz. Çünkü sen tutku hissetmiyosun. Sana değer vermediği durumlaeda değer gördüğün erkekler illa ki aklına takılır. Kocan gibi erkekler boynuzlanmaya muhtaçtır
13 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılHiç başka erkeğe aklın kaydı mı peki
Soran+1 yılEvet tutku yok bende ister istemez aklı kayıyor insanın
Cevap sahibi+1 yılcinsel hayatımda problem yok yazmışsın ama bence var. tutku hissetmediğin ilişki, bence ilişki değildir. ben de aynı durumdayım ve halini anlıyorum
cocugunuz var hanım efendı. esınızle konustunuz mu hıc?
16 Yorumla
Soran+1 yılHep konuşuyorum ama devam ediyor bak hergün gitme hiç oturup sohbet edemicezmi diyorm yine gidiyor
Soran+1 yılCocuklarla ilgileniyor 10 numara alır parka götürür gezdirir yedirir eşimin annesi yok babası ablası abisi var onlara ne diyeyim ki
Soran+1 yılBenimle ne problemi olucak ki
- +1 yıl
yanı cocuklarla ılgılenıyor sızle ılgılenmıyor demek kı aranızda bısey var. yanı demek ıstedıgım bunu arastır ogren. konus esınle bı hafta sonu bırlıkte yemege cıkın cocukları bıgunde olsa bırakın teyzesıne degısıklık olsun hayatınızda. esınız sızı cınsellık ıcın yanasıyorsa. nekadar muhabbet okadr cınsellık demelısnız acıkcası. yanı bılmıyrm bana sızı sevıyor gbı geldı. arkadas ortamından kopsun. söyle yapabılırmısınız aılece mesela ortak arkadasınız varsa evde okey fılan oynasanız
Gizli Üye(30-35)+1 yılBazen mekan değişikliği iyi gelebilir. Farklı yerlere gidin gezin. Hatta farklı mekanlarda ilişkiye girin. Ben bu şekilde çözmeye çalışıyorum kendi durumumu
130 Yorumla
Soran+1 yılBazen gidelim derim götürmezki geçen ay kahve içmeye gidelim dedim starbucksa sen kendin git diyor. Kendim giderim ama ben senle gitmek istiyorum
Cevap sahibi+1 yılKaç yıllık evlisin, yaşlarınız kaç?
Soran+1 yıl7 yıl olucak ben 25 o 34 yaşında
Cevap sahibi+1 yılYaşıtmışız eşinle ama eşinin ruhu 70 sanki. Peki dışarıda ilgilendiği kişiler oluyor mu
Soran+1 yılArkadaşları var işte okey masasında hergün
Cevap sahibi+1 yılBir derdi bir sıkıntı olabilir mi ki? O canını sıktığı için belki istemsiz soğukluk oluyordur
Soran+1 yılYok be Zanetmem arkadaşlarıyla çok mutlu
Cevap sahibi+1 yılBence onu süründür. Yoksa bu işin sonu iyi yerlere gitmez. 11 yıldır evliyim. Eşim çok monoton. Yatakta aşırı pasif ve 1 sene yapmadığımız oldu. Böyle durumlar günlük hayatı çok etkiliyor. Yatakta mutlu olamayan dışarıda da olamıyor. Bu kadın için de erkek için de geçerli.
Soran+1 yılYav benimkime her istediğinde veriyorum iç çamaşırıma özen gösteriyorum falan ama benimle sadece yatakda degil duygusal anlamda da açlıgımı gidersin istiyorum. 1 sene nedir ya hiç mi canı istemiyor ki?
Cevap sahibi+1 yılİşte her istediğinde verme. Peşinden koşsun. Özel ortam kur yoksa vermem gibi şeyler söyle. Ortam hazırlasın.
Çok isteksiz eşim. Hiç dokunmasam niye demez. Yani bilmiyorum o 1 senede bende başımın çaresine baktım. Pişman mıyım bilmiyorum işte
Soran+1 yılAldatacagına boşan zaten en büyük boşanma sebebi cinselligin olmaması
Cevap sahibi+1 yılCinsellik var ama böyle monoton olunca yok hükmünde
Soran+1 yılCinsellik varsa nasıl monoton oluyor bi anlatırmısın? Ne istiyorsunki sen
Cevap sahibi+1 yılGir çık yap bitir işi sence cinsellik mi? Ben onu elimle de hallediyorum. Bir kadın olarak senin kocandan beklentin yok sanırım. Yapsın da nasıl yaparsa yapsın. Girsin yeter ki diyebilirsin ama bu cinsellik değil işte. Oynaşma, dokunma, öpme, fanteziler ve birden fazla farklı pozisyon... İşte cinsellik böyle oluyor. Kadın uzansın, erkek üstüne çıkıp direk girsin. Bir kaç git gel sonra boşalsın tamam bitti. Bu cinsellik değil ❌
Cevap sahibi+1 yılSen bile demişsin ki şeyi kalktı mı yanıma geliyor sadece diye. İşte sizde de cinsellik yok. Farkında değilsin ama cinsellik olmadığı için bu haldesiniz. Kocanın doyduğunu sanıyorsun, hatta o an kendinin bile doyduğunu sanıyorsun. Siz bunu bir çözseniz sen ondan sonra gör bakalım değişimi
Soran+1 yılOndan yana sıkıntı yok kendisi yapamıyor erken boşalıyor. Ben rahat 1 saat dayanırım her istedigimiz pozisyonda yaparız. Kendisi bana göre pasif kalıyor kendi boşalıyor ben elimle boşalıyorum. Şeyi kalkıyor bazen seks ortasında iniyor. Yani onun için sıkıntı yok karısı istedigni pozisyonda yapmaya müsait ama kendisi erken geldigi ve sertleşme sorunu oldugu için ben tatöin olamıyorum.
Soran+1 yılEvet senin yaşadığın doya doya bir cinsellik degil gir çık dannibaret zaten o kadında tatmin olmuyordur
Cevap sahibi+1 yılHah işte bunu demek istedim bende. Eşin boşalıyor ama doymuyor senin gibi. Belki sana belli etmiyor ama içinde aşırı bir öz güven eksikliği yaşıyor bence. Ne sizin yaşadığınızın adı cinsellik ne de bizim. Biz terapi de aldık. Profesyonel destek aldık. Ama eşim yarım bıraktı istemedi. Evlilikte cinsel sorunlar olunca iletişimde kopukluk oluyor. Bu da alakasız bambaşka sorunları doğuruyor. Cinsellik ne alaka diyen olabilir. Şöyle söyleyim, insan herhangi bir akrabası ile de huzurla yaşar. Cinsellik yok sonuçta. Ama evlilik olunca cinsellik şart. Cinsellik oluyorsa da karşılıklı doyum şart. Bu bir zincir gibi. Halkalardan birisi koparsa tüm düzen bozulur.
Bende senin gibiyim. Eşim dese ki 1 saat boşalma sürekli yapalım dese boşalmam. Veya yaptık bitti hemen ardına yine yapalım dese yaparım. Bir kaç kez yaptım bunu ama canım çıkıyor aman aman istemez diyor mesela. İşte bu kopukluk bazı sorunları tetikliyor
Soran+1 yılEvet cinsellik önemli evlilikte yazık kine yazık kimse ten uyumu yakalayamıyor evlilikte
Cevap sahibi+1 yılEvet. Ortada çocuk olunca bazı şeyler iyice zora giriyor. Kafa yapısı olarak biz eh idare ediyoruz kısmen. Çok zıt karakterdik. Son 1 2 senede belki yavaş yavaş kavgalar azaldı. Ama 11 senedir ten uyumu sıfır. Ne yaptıysam da başaramadım olmuyor.
Soran+1 yılÜzüldüm umarım ten uyumunu yakalayabilecegin biri çıkar karşına onunla evlenirsin böyle aldatarak hayat geçmez eşin öğrense cocukları da göstermez sana
Cevap sahibi+1 yılSana bir şey diyim mi. Eşim 1 sene sevişmedi. Fazlası bile olabilir. Ben istemiyorum istersen başkasıyla yap gel diyen bizzat kendisi
Soran+1 yılYuh be ne diyorsun sen. Bir kadın bunu nasıl söyler şaşırdım yani. Kadın olsunda başkasına göndermesin seni bune saçmalıktır ya daha neler duyucam Allah'ım hiçmi kısmanmıyor seni
Cevap sahibi+1 yıl2 sefer yaptım zaten. Sonra bende pes ettim düzene uyuyorum napim
Soran+1 yılŞaşırdım valla ne diyeyim erkeklerin işide zor isteksiz kadınla. Seni hem günaha sokuyor hemde tatmin etmiyor yazık kine yazık. Millet artık boşuna ilk önce ten uyumu olursa evlenirim diyor desene
Cevap sahibi+1 yılKesinlikle öyle. Ama işte evlenmeden de ten uyumu var mı yok mu anlamak imkansız. Bu saatten sonra da çocuğumu elalemin adamlarına baba dedirtemem. Ortalıkta süründürrmem
Soran+1 yılEn azından evlenmeden önce cinsellik yaşanmasada konuşulmalı bence bak benim için cinsellik çok önemli olmazsa olmaz sen hergün başım ağrıyor yok istemiyorum yok ayda 1 yeter dersen olmaz diye ciddi ciddi konuşulmalı bence. O kadar masraf yaptıktan sonra boşanmada çok sıkıntı olur yani ne bilim
Cevap sahibi+1 yılKatılıyorum sana. Ama bazı kızlar veya erkekler sırf evlenmek için yalan söylüyor. Şöyle iyiyim böyle istiyorum diyip evlenince tam bir fiyasko oluyor. Bir de şu var. Ten uyumu sevişme olmadan anlaşılmaz ki. İki taraf da ateşli olsa ama uyum olmasa tam bir felaket olur. O uyum çok farklı
Soran+1 yılİşimiz zor.
Cevap sahibi+1 yılMaalesef öyle. Ne yaparız nasıl çözeriz bazen kafam duruyor
Gizli Üye(25-29)+1 yılO zaman eşine diyeceksin ki benimle ilgilendiğin yok, seninle gezip tozmayacaksam ne diye evlendin benimle. Ben istemiyorum başım ağrıyor diyip uzun süre mahrum edeceksin. Bu sırada da kendine bak parfümlerini değiştir daha güzel şeyler kullan saçını falan boyatabilirsin tırnaklarına bakım vs. yap. Çatlasın kudursun yine de mesafeli ol izin verme
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılFb yapsan yani onun da etkisi var erken bosaliyordur yani brak kendi haline onun davrandigi gibi davran srnde
17 Yorumla
Soran+1 yılFB yapınca ne olucak sanki? Öğrenirse her şey bok olucak. Ailem bile bana sırt çevirir
Cevap sahibi+1 yılZaten gizli yaparsin
Soran+1 yılGizli yaparım da ne zamana kadar illa bi yerde patlak verir er ya da geç
Cevap sahibi+1 yılVermez
Soran+1 yılTamam kanka vermez tabi
Cevap sahibi+1 yılOzaman :)
Cevap sahibi+1 yılkardeşim oldugum icin 🤣
Kardeş Allah yardımcın olsun senin durumundaki kadınlara çok üzülüyorum o herif senin hakkına giriyo kul hakkı valla
11 Yorumlasana tavsiyem direkt bosan. cocuklar var deme. cocuklar ileride sana keske bosansaydın diyecekler cünkü
211 Yorumla- +1 yıl
Tecrübe mi?
- +1 yıl
Boşandın mı?
Soran+1 yılCocuklar babalarını çok seviyor onların her istediğini alır yapar 10 numara baba ama eş degil
- +1 yıl
olabilir. ama evde huzur yok. annelerine sürekli bagıran ve ilgilenmeyen bi baba var. ileride bu kavgalar yüzünden çocuklar evden uzaklasacaklar babalarından nefret eder vaziyete gelecekler. bi ton da psikologluk terapi almaya baslayacaklar. tavsiyem bosan, ayrı ayrı ama huzurlu büyütün
Soran+1 yılşu an elimle meslegim de yok nerde kalıcam ailem ik cocukla gidince illa bi sogukluk olur eskisi gibi olmaz.
- +1 yıl
ailenin sokaga atacak hali yok seni. aile evine gider bi ise baslarsın. evde biseyler bile örüp satabilirsin. belediyelerin ücretsiz kurslarına gidip bi alanda kendini gelistirebilirsin sonra calısmaya baslayabilirsin. ya da kadın sıgınma evlerine de gidebilirsin ailene dönmek istemiyorsan
Soran+1 yılDogru güzellik kursuna gidiyorum zaten saatlerim dolsun ustalık sınavına giricem bunu yaparsam benim için baya iyi olucak ama ben çalışırken cocuklara kim bakacak ilgilenicek annemde eskisi gibi degil yaşlandı cocuk sesi götüremiyor pek
- +1 yıl
Asla dinleme bu kızı asla. Çocukların varsa boşanamazsın. Bencillik edip çocuklarının hayatını mahvetmeye hakkın yok.
- +1 yıl
Bekara karı boşamak kolay derler. 20 milyon evli varsa 15milyonu bu şekilde. Hepsinin ayrı sıkıntısı var. burada eşinin biraz evcillesmesi lazım başka sorun yok.
- +1 yıl
- +1 yıl
@ESKIbirKSliadam cocukların varsa bosanamazsın ne demek. kavga ortamında büyüyen cocuklar daha sağlıklı mı oluyor. aile icinde huzur yoksa cocuklar ileride nasıl etkileniyor farkında bile degilsin. esi bu güne kadar evcillesmemis bundan sonra mı karakteri degisecek. o da sorunlu aile ortamında büyüdügü için böyle belki de zaten. 30 yıldır 40 yıldır degismemis adam bi anda nası degissin. flash tv dizilerinde olur o anca. adam kadına hakaretler ediyor azarlıyor ama madem kadının yaptıgı isi begenmiyo, o zaman arkadaslarıyla vakit gecircegine kırsın dizini evinde otursun esine yardım etsin ev islerinde bu yok. kadın kendi ayakları uzerinde dursun bosansın cocuklar icin daha iyi olur dedigimde mi ben suclu oluyorum. kaldı ki anasının egitemedigini karısı egitsin gibi bisey olabilir mi, bu kadın ömür boyu bu adamı cekmek zorunda mı. 15 milyon evli mutsuz hayatını yasıyosa bu kadın da mı mutsuz olmaya mahkum. ben bizzat gördügüm icin söylüyorum o cocuklar ileride babalarını hic sevmeyecekler
+1 yılGeçmiş olsun ilgisizlik böyle şeylere sebep oluyor.
10 Yorumla
+1 yılBen bu evlilik aşkı öldürür diyprım anlatamıyorum herkes evlilik meraklısı bakın görün sonuçlarını
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılYazık yahu. Cidden bu erkekleri anlamıyorum bazen. Seni seven, böyle güzel ve istekli bir kadın varken ina köle muamelesi göstermen gerçekten etik değil
10 Yorumla ne güzel isteklerde bulunuyorsunuz bende evlediğimde sizin gibi bir kadınla evlenmek isterdim beraber zaman vakit geçirmek sohbet ah ah bizi böyleleri bulmuyor ki
00 Yorumla
+1 yılHer istediğinde verme. Naz yap. Karnım ağrıyor başım ağrıyor de ki popon ayrılmasın
12 Yorumla
Soran+1 yılZorla yapıo istemedigim zaman
- +1 yıl
Oha yani. Tebeşiri sulandır hasta et kardeşim kendini. Aklını kullan.
Hatta kıllı kıllı gez 😁😁
+1 yılYazdıklarınızdan anladığım kadarıyla eşinizin size olan aşkı bitmiş ve evliliğiniz monotonlaşmış.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı.
+1 yılSuc degil hatta daha guzel daha tatli olur bence. Esinle sohbet etmek yeri geldigimi tatli tatli tartismalar fikir ayriliklari falan
00 Yorumla
+1 yılOna söyle, evin kadını mutsuz olursa tüm aile mutsuz olur, başta kendisi sonra çocukları.
10 Yorumla
+1 yılSen makine olmussun adamın gözünde gidip hobi yap ya da çalış tek kafa yorcagın kişi o olmasın
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 829 cevap paylaştı.
+1 yılBenim böyle bir kocam olsa ben o adamla yatmam. Çok geçmez boşanırım.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılİnan çiçek gibi soldurmuş seni insan çiçegini soldururmu
10 Yorumla
+1 yılEn doğal hakkınız. Ruhunuza hitap eden birine ihtiyaç duyuyorsunuz. Bu da normal
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılSanırım anlatmadığınız ya da gözlemleyemediğiniz bir başka şey var ama ne?
00 Yorumla
+1 yılTam bir odun gibi adam en değerlisi eşi çocukları olması gerekir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.
+1 yılYani haklısın ama bazı şeyleri katlanmak gerekiyor sonra demek istediğini başka şekilde
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı. Evlenmeden önce de öyle mi idi?
14 Yorumla
Soran+1 yılYok ozaman daha ilgiliydi
Soran+1 yılYahu hergün olmaz tamam da 2 haftada bir veya ayda 1 de olsa insan bi cocukları bırakıp bir günde olsa beraber vakit geçirmek istiyor. O kadarda kötü değilki durumumuz asgari ücretten yine biraz fazla alıyor
- Aşk İlişkileri konusunda 468 cevap paylaştı.
+1 yılSende haklısın tabi eşinde sıkıntı var ilgilenmesi lazım
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılkadinlik hisslerine onem ver giyin süslen 2 cocugunla disari cik mutlu ol kopek gibi o pesinden kosucaktir
00 Yorumla
+1 yılGünümüzde bazı eşlerin anlayış bu zaten, hemen monotona dönmek evdeki insanı kaale almamak ama dışardaki her aktiviteye her arkadaş ortamına bayıla bayıla gitmek
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılhem yatakta hemde sosyal alanda sana geçirmesi lazım.. hata ediyor.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKaba görgüsüz erkek kadınına zaman vermez ilgilenmez
00 Yorumla
+1 yılAllah yardımcın olsun bende yeni evlenmedim inşallah böyle olmaz bizimde öyle dediğiniz gibi çocuk yok ama iki ay oldu daha evleneli ilgilenmiyor napmam gerek bende bilmiyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBir halta yaramazlar insanlarda bugün. Ramazan ramazan edepsiz sorularına kendine sakla.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇok mu isteklisin
12 Yorumla
Soran+1 yılKonuyla ne alakası var
Cevap sahibi+1 yılYorumları okudum eski sevgiline gidecen o yüzden bahane arıyorsun diye düşünüyorum
Yatak dışında kötü yanı böyle denyolar yardimda etmez bulaşık toplmaya temiige falan ama iş sekse gelince
00 Yorumla
+1 yılHaklısın ama alacağın yok
10 YorumlaKocanda hic akil yok boyoe insanlar yuzunden ayriliklar oluyor
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılabla çok takma evliliklerin geneli böyle zaten
00 Yorumla
+1 yılhayır tabıkıde cok normal bun git eşine soyle anlamazsa eşinin ailesine ya da kendı ailene soyle
00 Yorumla
+1 yılsaatlik 2 bin tl kazanmak isteyen kızlar özelden yazın
00 Yorumla
+1 yılÇok zor bir durum gerçekten umarım düzelir eşinle aran
00 YorumlaAldattın mi hiç
16 Yorumla
Soran+1 yılHayır
Soran+1 yılAldatınca ne olucak peki farklı bir p€nis alınca içime daha mı iyi olucak
Soran+1 yılAradığım cinsellik degil benim
+1 yılevlendiğin kişi yanlış.
20 YorumlaKölesin sadece..
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılburada hakkın şöyle böyle diyip yanaşmaya çalışan erkeklere itimat etme * peşindeler ama çoğu evlilikte bu sorun var hemen her erkek öyle
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.
+1 yılÜzüldüm keşke mutlu olsan
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı.
+1 yılÖküzle evlenmişsin geçmiş olsun.
10 Yorumla Neden suç olsun canım kendinde suç bulma bence
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılYol ver gitsin
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılSeni seks oyuncağı gibi kullanıyor
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılYazık, haklısın. Ne yapacağına kendin karar ver.
00 Yorumla Bence bu durumu onunla konuş
00 Yorumla
+1 yılNiye suç olsun geçirin işte
00 Yorumla- Devamını Gör (29)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer