Ben bu sözleri yazdırırdım :D artık hangi kızla evlendiysem
Ya iyi olarak ölürsün ya da kötüye dönüşecek kadar uzun yaşarsın. Sahip olduğun onca güce rağmen, beni korkutabileceğin hiçbir şey yok. Bu dünyada hayatta kalmanın tek mantıklı yolu, kural tanımamaktır.
Tetiği çekmek gitar çalmaktan daha kolay, yok etmek yaratmaktan daha kolay.
nsanlar, son anlarını yaşarken, gerçek yüzlerini gösterirler. Seni öldürmeyen şeyin, seni tuhaflaştırdığına inanıyorum.
Böyle bir yazı evleneceğin kadına ve ailesine yapılan en büyük saygısızlık ve aşağılamak demektir. Kişinin sığ düşünce yapısını ve hayal dünyasının iğrençliğini ortaya koyar. Bazı şeyleri yaparken empati kurmak zorunlu hale getirilmeli...
Oldu oldu. Bak şöyle düşün sen kınamazsan ben kınamazsam durum herkesçe normalleşir ve bu düzenin içine iyice etmiş oluruz. Ama biz kinarsqk yeni gelen nesilden bu duruma uymayacak çok kişi var ederiz çaktı sen sjdbd