Canım seni çok fena çekiyor diyen sevgilim özledim anlamında kullandım diyor sizce doğru mu?

Çok fazla güzel şey yazıp bide canım seni çok çekiyor yazmış. Bende rahatsız olduğumu yazdım. Kusura bakma demiş. "O kadar içimden geçen gûzel cûmleler yazdım kalkınca mutlu olursun diye ama yanlış anlaşılan bir cümle yüzünden bûtûn hevesim kaçtı" bide böyle yazmış üste çıkıyor. Sizce ne yapmalıyım niyeti kötü değil mi

Güncellemeler
+1 yıl
Yanlış anlaşılacağını düşünmemiştim özür dilerim falan diyo. Ama arada sitem ediyor ve sanki biraz mesafe koydu artık canım falan da demiyo sizce ne yapmalıyım
Güncellemeler
+1 yıl
Bende seni en saf duygularımla seviyorum aklımdam senin düşündüğün gibi şeyler geçmiyor. Gene yanlış anlaşıldım ben sevgimi böyle gösteriyorum bunu zaten biliyorsun bu demek değildirki senin hakında kötü seyler düşünüyorum seni gerçekten seviyorum ama yanlış anlaşılmak istemiyorum. bunları yazarken seni ne kadar çok özlediğimi hayal bile edemesin Yanlış anladığın için çok üzüldûm erken uyandım çünkü ne cevap vereceğini merak etmiştim çok mutlu olacağını düşünmüştüm böyle bir şey beklemiyordum
Canım seni çok fena çekiyor diyen sevgilim özledim anlamında kullandım diyor sizce doğru mu?
Cevapla