AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
var.. seni en mutlu edenle en mutlu olsugun anı düşün
Galiba mutlulukların yerini de mutsuzluklar doldurmuş düşünemiyorum 🫠
ozaman senin mutlu oldugun bir kişi ve zaman yok anladıgım kadarı ıle , mutluluk i. in yeni yelkenler açmalısın
Var aslında ama ben su an herşeyi kenara bırakıp evliliğimde mutlu olmak istiyorum aklımi toparlamak gerekiyor bu da yeterli olur mu bilmiyorum ama basarip deneyebilirsem gorucem
senınkısı buyuk ozaman
anlatmak ısterrsen dinlerim, seninle aynı yollardan gecıyoruz ama ben mutlu olamadım ayrıldım
Sonrasında ne oldu peki
boşandık
Onu anladım da boşandıktan sonra mutlu olabildnz mi bosandigima değdi diyenildiniz mi
evet mutsuzluktan kurtumdum. bir birey önce kendini sevdiğinde daha mutlu, huzurlu, ve yapabileceklerinin en iyisini yaptığını fark ettim...
Katılıyorum benim meşhur lafım hayat ilk olsrak kendini yok sayanlari harcar
kesinlikle, benim bir evladım varken ben bunu yaptım ve şu anda kızımla daha cok mutluyum hiç olmadıgım kadar
Ne güzel bir şeyleri başarıssınız ben kendimde şu an bir karar verecek guc bulamıyorum
kımse kımseninin hayatını yıpratmak zorunda değil , ben buları söyluyorum fakat bende bu kararı alırken gercekten kolay olmadı, sadece şöyle söyleyebilirim yaşananlar, yaşadıklarım, sonrası dedim ki kendi kendime değer mi ya, değmezmiş.. yanlış anlamazsan yazabilirsin bana dertleşir konuşabiliriz
Evlenmedim de eski sevgilim de pek aklıma gelmez bazı şeyler dışında
evli olupta mutluluk maskesini takan çok kadın var bekarlik sultanlık 😁🤣
Asamiyolar eskiye dönüp aldatıyorlar çoğu bu şekilde
Aldatmak mizacima ters 😀
Yapma ya niye insan değil misin sen, m
?
Zaten insan olduğum için iradem var işte 😂
Allah aşkına tribüne oynayan teknik direktör laflarini sakla ya insansan irade bı yere kadar
Ne yapayım istiyorsun abi sen 😂
Yapmanı istemiyorum ama ama...
Yanındakiyle yaşamaya mecbur kalınca dönem dönem aklına gelsede mecburiyetten aşıyoruz
Özetle aşamasında hayat devam ediyor yani 🫠
Devam etmek zorunda. Hatta beynin iki tarafını da çalıştırıp hem yanımızdakiyle hem aklımızdakiyle beraber yaşayabiliyoruz
Yorucu oluyor
Evet. Özellikle hayal kırıklığı oluyor ama aşılıyor
Umuyorum yoksa çok zorlayıcı bir süreç
O olsaydı şöyle olurdu o olsaydı böyle yapardı diye yaşamak
Kolay bir süreç olsa bu saatte o uyurken ben bu sitede kafa dağıtmaya çalışmam
Üzücü ama hayatın gerçekleri
Herkese adil davranmıyor hayat. Bazılarımız yapmış olduğumuz Hatadan kârlı çıkıyoruz bazılarımız zararlı
Bazı şeyleri baştan gorebilseydim keske diyorum
Dönebilsem en başa….. diye o kadar cümle kurabilirim ki. Çok pişmanlıklarım var. Sadece evlilikle alakalı olsa keşke
Çok haklısın benim de öyle çok şey var ki ama içinde bulunduğum durum aşılabilir mi gercekten hala emin olamiyorum
Ben çoğu treni kaçırdım. Umarım sen yolun başındasındır
Galiba öyleyim ama bir karar varacak gücü bulamıyorum kendimde
Aga beee🚬🚬🚬
@QueenOfSea dertte bulaşıcıdır 😅
Yanlış bile olsa bir karar vermelisin. En büyük pişmanlık keşke demek. En azından yaptım olmadı dersin
@QueenOfSea keyifli mi izlemek 😉
😅😅😅
@QueenOfSea
@QueenOfSea şu an iki paylaşımda da soru veya yorum sahibi sen olmamana rağmen karşı karşıyayız
Afedersin neyi kast ettigini anlamadım... tamam tamam yazmıyorum 😇
Eski sevgilisinin cinsel performansı daha iyiyse kadınlar özlüyormuş. Ben bilmiyorum
Cinsellik yaşanmadı. Aşk diyoruz aşk yani loveee
Onu da bilemedim ben. Hayatımda biri varken eskiyi hiç özlemedim.
Hayat herkese eşit davranmıyor 💔
Ara ara cinsel performansı iyi eski sevgilimi özlediğim oluyordu ama onda da ilişkim yoktu
yorumlara bakıp eylenmeye geldim sesizce buralardayım 😅
Bekarlik bunu gerektirir😂
evlilik neyi gerektirir 😅
anlatsana biraz 😂
İşte tam olarak yorum yapan kişi değil de sorunun ve konunun ta kendisi olmayı 😂
yaaa kıyamam😅
Yok eşimle yaparken onu hayal ediyorum
Mutsuzsun sende
geldi aşamadı. buluştum dayanamadım
Sen evli misin peki
evet hemde yeni
Hadi be yazik olmuş 😬 benim eski sevgilim de benden önce evlendi ve ara ara yazmaya devam etti iki çocuğu oldu ona rağmen çok yazdı ben bekarken karşılık vermedim hala vermiyorum ama o zaman görmezden gelebiliyordum bende evlendikten sonra şimdi de o benim aklıma geliyor sürekli anlayamadim bu işi galiba onu yenj yeni anlamaya başlıyorum 😏
benim mi karmaşık biraz o yüzden evlendim oda öyle ama dayanamadım yani ha yaptıgımız çok yanlış ama gelde söz geçir kendine 🙂
O şekilde de hayat geçmez ki daha kötü bı hal almadan vazgeçmek lazım diye düşünüyorum
zaten bende onu diyecektim en güzelşni düşünüyorsun kesinlike buluşma ve konuşma bak sadexe konuşuruz diyorsun sonra bi şekilde olay buluşmaya geliyor ve eni sonu konu cinsellige gidiyor. işin en pis tarafı onla ilişkin bitse bile yeni birini arıyorsun
Oralarda durumlar baya karışmış anlaşılan. Yani insan eşini de düşünüyor bı karar aldıysan sonuçlarına katlanmak gibi bir şey işte bu da
öyle işte ama bunu söylemek basit uygulamak zor hele orada seni bekleyen biri çagıran biri varsa. durum çok zorluyor bianlım nefsi karar veriyorsun o yüzden sen böyle bişey yapma sakın sana bi tavsiye
Birde size dertlendim 🥹 neden evlenemediniz ki
benm ki çok karışık uzun hikaye ama senin nasıl bi saçma durumda oldugun az çok tahmin edebiliyorum sakın ama sakın aldatma konuşma bile çünkü sonrası için işler daha berbat bi hal alıyor
Zaten bunu düşündugum için engel oluyorum kendime diyorum ayrilacaksam kendimi düşünerek önüme bakarak ayrılmam gerek zaten eski sevgilimin iki çocuğu var herşeyi bırak bana gel de diyemem. Devam edeceksem de aklimdakileri silmem gerekicek işte burada bı çıkmaz yaşıyorum maalesef
özelden yazsana bana bi
tabi yanlış anlamayacaksan
Neden
burada herşeyi yazamıyorız yanlıl anlama zaten anonimsin ya da . neyse vazgeçtim
ama kafanı başka şeylere yor aklına getirmeyecek şeylerle ilgilen sakın konuşmaya bile girme ama sakın. deneme bile
O olsaydı şöyle yapardı o olsaydı böyle olurdu diye düşünmekten vazgecebilirsem umarkm devamıni getirebilirim
ilk başlar böyle bende çok yaşadım ama sonra boka sardı sende sarmasın
Sanmıyorum o da zaten ben evlenince kendini geri çekti
o geri çekmese bile uzak dur ne olacagını bilemzsn
Benim içimdeki pişmanlığım geçmiyor o erken evlenmek istemişti bende okul hayatım is hayatım demistim takmıştım kariyere ayrılmıştım ondan şimdi ise ne kafamı verip ders çalışıp atanabilyorum ne mutlu bi evllilik yasayablyorum sanki onun ahıyla yaşıyorum
öğretmenmisn yoksa
Evet
bendr besyo mezunuyum
Yaa denk geldiğimiz yere ve konuya bak😂
😅😅
Evli olup mutlu olan yok ki bu ülkede
Bu doru😂
Mutsuz olurken de eski sevgili nasıl düşünülüyor bence bu da sacma
Zaten mutsuz oldugun için aklına düşüyor bence mutlu olsan hayatına bakarsin
Mutsuzsan boşanmayı mutsuz ve çocuk varsa çocuğunun psikolojisi için katlanmayi düşüneceksin mutsuz eden o erkeği de kesip bicesim var şu an
Çocuk yok ama fazlaca fedakarlık yaptım birden kesip atamiyosun onun için sabır diliyorum bir süre kendime
Sabır sabır taşın kirilmasina sebep olacak ula mutlu edemiyorsan niye evleniyorsun
Kaynana terörü yakamızi bırakmıyor 😂
O kaynananın ben varya onların bence terorist ilan edilmesi lazim
😂 çok yerinde bı isyan
Ohh en azından evli değilim be ama siz kadınların kaynana terörünü duya duya terörist ilan ettim onlari
Bekarken ben gülerdim gerçi hala gülüyorum halime böyle böyle delirecegiz işte 😂
Psikolojin çökmüş kadın 😂
Çöken keşke sadece psikolojim olsa😂
Anlayabiliyorum seni ruhunu karartmkslar küfür edecem ama yorumda edemiyorum 😂
Eski nesemi yakalayabilirsem olacak bu iş yine derman kendimde ah bu ben 😂
Ah bu ben kendimi nerelerde bulsam neseni bulmakta senin elinde salla gitsin 😂😂😂
Hayal kurmayayim ama ben 😂
Hayal kur tabiki hayalen bile mutlu olamiyorsan psikoloji darma dumandır şimdi cadı
Psikolojik destek önericeksin birazdan 😂
Psikoloji doktoru değilim hemsireyim ama psikolog gibiyim artık 😂😂😂
Ahaha lisede bende sağlık okudum😂
Aaa ne güzel meslektasimsin
Sonra öğretmenliğe evrildim ama 😂 kendime öğretemiyorumm sevmemeyii💔😅
Onda da ben yardımcı olabilirim o zaman sana kafanda bitirmen lazim
Henüz bitirme kararı alamadım 🥹
O zaman takdir senindir ismini bilmediğim kadın 😂
En iyisi uyuyayım hiç bir seu olmazsa iftar yaklaşır ,😅😅
İftara kadar yatis diyorsun 😂😂
Vardır
Yok.
Hayır