Gizli Üye(45 üstü)+1 yılYorumlara baktım da her kes saldırmış. Hemen ayrıl, seni yatağa atacak, seninle işini bitirip terkedecek falan filan. O adamın kafasında ne var, nasıl insan bilemem, tanımıyorum, ama mesajları seni özlediğini, arzuladığını gösteriyor. İnsan sevdiğini arzulamayacaksa kimi arzulayacak? Arzulamanın nesi kötü? Evlenmenin amacı sevdiğin ve seçtiğin insanla cinsellik değil mi? İnsan sevdiğini arzular, onu ister, hayaller kurar. Aşkın temelidir sevgi ve tutku. Şimdi gelelim sana. Yaşınız küçük değil, olgun sayılabilecek yaştasınız. Eğer mesajlardan rahatsız olduysan bunu onunla açıkça konuş, bildir, tavrına bak. Senin iznin olmadan karşı taraf sana hiç bir şey yapamaz. Ne cinsellik içeren mesajlar yazabilir, ne seninle birlikte olup terkedebilir. Konuşun, bir-birinizi tanımak için konuşun. Konuşarak asıl niyetini anlayabilirsin.
12 Yorumla- +1 yıl
@soran kardes yazdiklarimdan bana darilma gercekler aci gelebilir bak yazilan mesaj okudum sevgilin öyle ya da böyle seni seviyo. kapasitesine göre de seni sevdigini anlatmaya calismis. sende egerki seviyorsan her şeyi ile kabullenmen lazim sevmiyorsan ne kendi basini yak nede cocuğun. yazdiklarindan belliki sen hemen baska taraflara cekiyon isi sonraevleniyonuz sonra burada evliligim neden bitti diye ağlama ya basliyonuz seven aşik olan kisi her yönüyle karsisindakini kabul etmesi lazim. ne ariyorsun ki öyle ya da böyle sevgisini ifade etmeye calismis ama yemin ediyom sana senin gibi bir sevgilim olsa aninda. kapi önü bana darilma sakin
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 612 cevap paylaştı. 2 aydır sevgilisiniz seni seviyorum? canım cekiyor? mantık dışı 2 ayda bu büyük sevgi hızı bilemiyorum fazla kaptırmış gibi kendini bence ilişkide en çok rahat konuşabilmek önemli. Bence her duygunu endişeni direkt ona söyle ileride bu şeyler kavga sebebi olur zaten. Bu cümleden rahatsız olduysan açıkça bu cümlelerden hoşlanmadiğını belirtmen gerekir.
00 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. İki aylık bir ilişki için fazla büyük sözler bunlar. Canım çekiyor sözcüğü tamda sizin anladığınız anlamda. Eğer ki rahatsız olduysanız bunu mutlaka belli edin ve ondan sonraki tavrını gözlemleyin. Zaten kendini her türlü ele verecektir. Bu arada mesajlar nedendir bilmem çok samimiyetsiz geldi bana.
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
+1 yıl- + Bir erkek de kadınlar gibi yalan söyleyebilir. Böyle bir mesajı herkes herkese yalan yere yazabilir. Mesaja bakıp doğru mu söylüyor, yalan mı söylüyor diye yorum yapmak bildiğin boş muhabbet. Herkes atmış kafadan. Tek bir gerçek var. Aşmış ve öyle yazmış. Yoklama çekmiş.
01 Yorumla- +1 yıl
Azmış öyle*
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
65Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 26,3b cevap paylaştı. Ne niyetle yazıldığı gayet açık, diğer cümleleri de normal değil ve samimiyetsiz.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 43b cevap paylaştı.
+1 yılCanı çekiyor ne anlamda canı çekiyor açana gadası 😅
00 Yorumla
+1 yılOrtadoğu toplumları hiçbir zaman şu cinsellik konusunda bir adım öteye gidemeyecek zaten ya arkadaşım sen bunu ne kadar zamandır tanıyorsun artık Ne kadar zamandır tanıdığın değil sonuçta konuştuğun kişi böyle duyguları sana beslemesi normal değil mi Niye bunu bu kadar ötekileştiriyorsunuz yani ben anlamıyorum ya bu toplumları gerçekten anlamıyorum yani Ortadoğu yurt dışında böyle şeylerin konuşulması normal burada sana fiili bir eylem var mı Sana taciz tecavüz gibi bir eylem var mı yok ki o zaman sen bunu zaten uzun zamandır tanıyorsun iki ay olsun iki ay olsun fark etmez sonuçta konuşuyorsun değil mi olay bitmiştir yani bu kadar basit bunu böyle pireyi deve yapmanın hiçbir anlamı yok Hem de ve artı o yazışmaları senin burada paylaşman ne kadar doğru çocuğun haberi var mı baştan aşağı Yaptığın yanlış Şahsen o yazışmalar bana ait olsa hiç üşenmem seni gider Özel hayatın gizliliği ihlali ile seni mahkemeye verirdim
124 Yorumla- +1 yıl
@28murat kabahatler kvkk kanununa göre yaptığı suç şahsen bana yapılsa süründürürüm
Soran+1 yılNe suçu ya belki kendi kendime yazdım onları
- +1 yıl
He sizofrenim diyosan o başka
- +1 yıl
@28murat yoo kabahat o erkekte yazık buraya ss attığını bilmiyor bile biri kalkacak şerefsizin biri benim yazılarımı bilmem nereye paylaşacak saniyesinde kvkk kanununu ihlali diye dava açarım elindeki evi bile alırım insanoğluna gram acımıyorum
- +1 yıl
Bazilari cahil olan kesim bana şimdi kin tutup farkli düsünekler umrumda olmaz gercek. olani yazcam tr bayan ile tanış, flört et, cicek. ev al araba al her istedigini al. baş taci yap sürekli ilgi göster her istediğini yap. idare et ego tavan yapmiş o sana bi saat sonra yazsın, konuşacak konu bul. Üstüne bi de beğenmesin reddetsin istemiyorum desin ve kullanmaya çalışsın. Kardeşim Avrupa da ve diğer dünya ülkelerinde böyle bi şey yokk Tr de hep erkek çabalıyor. Az da kadınlar gelsin. gelmeyen gelmesin. Talep patlaması yüzünden 10/ 1lik bayanin bile havasından geçilmiyor. Hiç uğraşamam valla. Uğraşanlar uğrassin. Bi kıza 100 kişi yaziyor kendini beğenmişlik o bicim onu daha kimse tahtından indiremez. zannediyoo. sonra gelip burada ağliyoo. İhtiyaçlarım için en iyisi. ni ben hallediyom zaten kafam rahat yan gel yatt. herkes baksin keyfine
- +1 yıl
@28murat en iyisi eğlencelik takilcaksin sonra gtune tekmeyi vuran sen olacaksın onlar gitsin ciğeri 5 para etmez şahsiyetsiz eli kanlı erkeklerle takılsın tr kadininda zeka yok çünkü ondan sonra erkekler niye böyle tr kadini niye böyleyse erkeklerde o yüzden öyle
Soran+1 yılPsikolojiniz bozuk yazık size
- +1 yıl
Sen burada al ss leri izinsiz paylas sonra psikoloji bozuk dimi sen dua et ki ugrasmiyorlar seni bi mahkemeye verseler elindeki herseyi alırlar ondan sonra dünyanın kaç bucak olduğunu anlarsın işte
- +1 yıl
@28murat Murat boş ver kardeşim çok güzel özetlemişin destek veriyorum kadınların anatomisi bu maalesef yukarıda yazdığın uzun paragraf hayat gerçekleri ama kadınlar bunu inkar edecek tabi hiç şaşırma bence hangi suçlu hakim karsisinda ben suçluyum demiştir bu zamana kadar?
Soran+1 yılSizi kim reddetmişse artık kadınlara düşman sınız çok komik
Soran+1 yılAyrıca erkek arkadaşım in haberi var sizin gibi dava açacak kadar ezik değil
- +1 yıl
Pardonnn ezik derken yasal haklarını savunmak kanun bilmek nesi eziklik esas bu çok komik 😂😂😂 evet insanoğluna acımıyorum çalıştığım iş yerinde bile tolerans sıfır kim ne hata yapiyosa karşılığını çekecek tutanagi yapistiriyorum kimseye iltimas iyi niyet yok he sen bunu kadınların bizi üzdüğünü düşünüpte bunu yazmanda ayrı bi ironi beni bu yaşıma kadar kimse üzmedi üzemez anam babamda dahil anladın mı anam babam da olsa her kim ne hata yapıyorsa yasal karşılığı varsa çekecek bende iltimas iyi niyet yok yapım böyle kusura bakma eğer ona buna iltimas geçecek kadar ezik birisi esas olsaydım şu an yaptığım görevde başarısız olurdum 😉😉😉😉😉
- +1 yıl
@28murat eğer ben bugün katı biri olmasaydım insanlarla mesafeli geleceğin guvenlik muduru adayı da olmazdım ben buyum her kim ne suç isliyosa hata yapıyorsa anam babamda olsa karşılığını görecek kimseye iltimas yok
Soran+1 yılGüvenlik müdürü adayı mı o ne oluyo. Kibir lısınız ikinizde ama sizin suçunuz yok psikolojik bir sorun
- +1 yıl
Guvenlik muduru yani guvenlik sektöründe kariyer yapmış kişi yönetici demek herseye hakim psikolojik değil anlamıyorsun benim yapım böyle hata affetmem anam babamda olsa
Gizli Üye(25-29)+1 yılİlk önce yazılan yorumları okudum da çoğunluk herkes abaza ayrıl niyeti belli filan demiş. Gün içinde sürekli konuştuğunuzu söylemişsin 2 ay boyunca tabiki de libidosu artacak sevdiğini arzulayacak. Evet kurduğu cümle yanlış canım seni çekiyor yerine farklı bir şekilde ifade edebilirdi. Burada seni şüpheye düşeren acaba benimle ne için birlikte düşüncesi bunu da sadece bir gece libidosu yükseldiğinde yazdığı bir cümle ile anlayamazsın seni isteye bilir hiç bu konulara girmese acaba hiç isteği yokmu diye düşünenler oluyor. Şimdi senin izleyeceğin yol ve niyetini anlama kısmı bu muhabbete yine girecektir o zaman senin çizdiğin sınırlarda kalıyor mu yoksa bir defa girdikten sonra sürekli bu muhabbetimi yapmak istiyor.
12 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@lılılull Yani direk en iyiyi veya en kötüyü düşünmek yerine alternatifler de değerlendirilmeli
+1 yılNefsani bedeni sana yükselmiş, bunda anlaşılmayacak bir durum yok. Venüs Mars kavuşumu, mars plüto kavuşumları böyle yapar insanı. Sinatri haritanıza baktır, birbirinizi arzuluyorsunuz cinsel istek tavan. Bir tarafın ağırlığını koyması lazım, yoksa bu cümlelerle ortalık yangın yerine döner, yanarsınız benden söylemesi. Sevgi vardır ve arzulamak daha ağır basar bu tarz ilişkilerde
168 Yorumla- +1 yıl
:) bune ya
- +1 yıl
@rumuzrumuz06 simya bilimi doğrultusunda yaptığım bir açıklama
- +1 yıl
@rumuzrumuz06 büyü yapıyor hwralda :D
- +1 yıl
Astrolojik veriler bu iki arkadaşın birbirini erotik bulduğu bilgisini veriyor
- +1 yıl
Aşıklar aşık, anlatabildim sanırım
- +1 yıl
Kesin büyü var işin içinde, geceleri sabaha kadar ayakta ne yapıyor olabilir?
- +1 yıl
Nasıl anladın böyle hemen ben de bişeyler sorim olmaz mı
- +1 yıl
@Biliyorumamaolsun ben anlarım hissiyatım kuvvetli, sor
- +1 yıl
Mesaj atsam?
- +1 yıl
- +1 yıl
Kapalı mesaj atılmıyor sana 😅
- +1 yıl
@Biliyorumamaolsun ne yapman gerekiyor bu tarz durumlarda biliyosundur heralde
- +1 yıl
Sen atabilir misin
- +1 yıl
@Biliyorumamaolsun hayır sonra bana uyarı mesajı gönderiyorlar, üyelerle iletişim kuruyosun diye? Aslında kendi halimde takılıyorum KS yönetimi benimle neden uğraşıyor anlamış değilim?
- +1 yıl
@soran kardes yazdiklarimdan bana darilma gercekler aci gelebilir bak yazilan mesaj okudum sevgilin öyle ya da böyle seni seviyo. kapasitesine göre de seni sevdigini anlatmaya calismis. sende egerki seviyorsan her şeyi ile kabullenmen lazim sevmiyorsan ne kendi basini yak nede cocuğun. yazdiklarindan belliki sen hemen baska taraflara cekiyon isi sonra burada evliligim neden bitti diye ağlama seven aşik olan kisi her yönüyle karsisindakini kabul etmesi lazim. ne ariyorsun ki öyle ya da böyle sevgisini ifade etmeye calismis ama yemin ediyom sana senin gibi bir sevgilim olsa aninda. kapi önü bana darilma sakin
- +1 yıl
@28murat kız evli değil ki? Erkek arkadaşım yazmış görmüyor musun?
- +1 yıl
Her şeyi ile kabullenmek ne demek? Çocuk evli mi? Bir sürü kız arkadaşı mı var aynı anda? Altondan her mana çıkar bu söylediğinin. Kusura bakma da kız bunu kabullenmez heralde
- +1 yıl
@28murat Erkek arkadaşı demek, sevgilisi demek kelime oyunu yapma. Ayrılma kararını kız vermeli sen değil
- +1 yıl
@kazulet_naciye abla yazilanlari ve dığer yerlerdeki yazilanlarii kaciriyorsun. bunlar sevgili olmuşlar. kelime oyunuyla işim olmaz. dobra dobra yazarim. buna tecrübe diyelim. ben kiza asla ayril demedim. dememde hic kimseye de demem kimsenin günahi bana. lazim değil lakin ben. gerekeni yazdim.
- +1 yıl
@28murat yahu sevgililer zaten ben aksini söylemedim ki!
- +1 yıl
@28murat peki Murat kardeş 😀
- +1 yıl
Ortadoğu toplumları hiçbir zaman şu cinsellik konusunda bir adım öteye gidemeyecek zaten ya arkadaşım sen bunu ne kadar zamandır tanıyorsun artık Ne kadar zamandır tanıdığın değil sonuçta konuştuğun kişi böyle duyguları sana beslemesi normal değil mi Niye bunu bu kadar ötekileştiriyorsunuz yani ben anlamıyorum ya bu toplumları gerçekten anlamıyorum yani Ortadoğu yurt dışında böyle şeylerin konuşulması normal burada sana fiili bir eylem var mı Sana taciz tecavüz gibi bir eylem var mı yok ki o zaman sen bunu zaten uzun zamandır tanıyorsun iki ay olsun iki ay olsun fark etmez sonuçta konuşuyorsun değil mi olay bitmiştir yani bu kadar basit bunu böyle pireyi deve yapmanın hiçbir anlamı yok Hem de ve artı o yazışmaları senin burada paylaşman ne kadar doğru çocuğun haberi var mı baştan aşağı Yaptığın yanlış Şahsen o yazışmalar bana ait olsa hiç üşenmem seni gider Özel hayatın gizliliği ihlali ile seni mahkemeye verirdim
- +1 yıl
@28murat dimi ama sevgililer zaten, gayet normal her şey
Soran+1 yıl@kazulet_naciye bizde mi büyü var
- +1 yıl
Kadınla tanış, flört et, cicek. al bas taci yap sürekli ilgi göster ego tavan yapmiş ama o sana bi saat sonra yazsın, konuşacak konu bul. Üstüne bi de reddetsin ve kullanmaya çalışsın. Tr de hep erkek çabalıyor. Az da kadınlar gelsin. Talep patlaması yüzünden 1/10 luk kızın bile havasından geçilmiyor. Hiç uğraşamam valla. Uğraşanlar uğrassin. Bi kıza 100 kişi yaziyor onu daha kimse tahtından indiremez. İhtiyaçlarım için en iyisi. ni ben hallediyom zaten kafam rahat yan gel yatt. herkes baksin keyfine
- +1 yıl
@28murat büyü falan yok mu? Bunu da büyüyü en çok kullanan illuminati çetesi uyduruyor. Neden çünkü insanları kullanmanın ve aptala çevirmenin bir yolu olan bu yöntemi, insanların araştırıp algılarının açılmasına engel olmak. Sen bir baksana benim suratıma, 45 yıldır bu dünyadayım kim neye hizmet ediyor ve neler dönüyor her şeyi çözmeye bir adımı kalmış istihbarat şefi Naciye Dümen var senin karşında. Kız doğru söylüyor ve büyü diye bir şey var
- +1 yıl
Bi susun be nerden yazdım:)
- +1 yıl
@kazulet_naciye abla kainatta büyü yoktur demiyorum. evet vardir. lakin kısaca sölim sana bak kısaca gerisini bilgin varsa anlarsin zaten.(ikra) eyette şöle der lanet olsun yapanada yaptiranada.. inanarak okursan bu dünyada hic bir sey sana zarar veremez seni tanimam ama. mesleğine ve sana saygi duyarim lakin beni tanimadan menfi olarak yorumun yanlis.
- +1 yıl
@28murat bak yine sanki laf oyunu yapıyosun? Kıza, cahil cühela büyü yok diye yazmışsın biraz evvel. Büyü var ve lanetlenmiş bir faaliyettir. Şimdilerde günaha girmemek ve lanetlenmiş bu faaliyeti güya yapmıyor olmak yine de amaca ulaşmak adına, boyut dışı varlıklar ve astrolojik bilgiler kullanılıyor insanların zihniyle oynamak için. Astrolojik veriler bir nevi kaderdir ve ihtimaller zinciri vardır orada. O ihtimallerden birini, bu varlıklarla gerçekleştirmeye çalışmanın yaratıcının lanetini üzerine çekmeyeceğini düşünen aptallar mevcut. Öyle şeyler dönüyor ki aklın zihnin almaz belki
- +1 yıl
Büyü ve sihirin etkisinden korunmak için evrensel enerjiyle kendini korumaya alacaksın ve sana etki etmeyeceğine inanacaksın ve duaları kullanacaksın. Her şey iradede bitiyor
- +1 yıl
Ancak yine de tüm bunları yapsan bile sana etki edebilir ancak uzun sürmesine izin vermeyeceksin
- +1 yıl
Karşında ilahi gücün temsilcilerinden bir insan duruyor. Devleti yönetmeye başladığımda tüm büyücüleri toplayıp zindana attıracağım
- +1 yıl
@kazulet_naciye abla ikra ikra ikra 100 kere ikra abla bak😡 laf cambazi değilim kısaca yamaya calisiyorum sana 😡. senin bildiğin sana benim bildiklerim bana. biz kaderi insanlarin kendi ellerine kıldiķ bazilarina ayetlerimizide anlatsan bile nafile ispatinida yapsan anlamazlar çünki onlarin kalpleri kapalidir. gözleri kördür göremezler ve duymazlar ve inanmazlar. sadece dünyada yaşar giderler. navaylar olsun onlara anladin.
- +1 yıl
@28murat Büyücülerin sonu geldi, duaları kullanarak, ayetleri, görünüşte islami çizgide görünen ancak her türlü haltı karıştıran bu büyücülerin sonu geldi, illuminati çetesine hizmet eden herkesin sonu zindan ya da ölüm
- +1 yıl
Karşında devleti yönetecek bir insan duruyor bunu buraya yazıyorum. Hep birlikte izleyelim
- +1 yıl
Ben doğunun gözcüsü savaşçı Mikail in bu dünyadaki silüeti, Aldebaran Lilith kavuşumuna sahip yegane insanlardan biri. Kibrimden değil söylediklerim artık haksızlıkların bitmesi gerekiyo ve ilahi adalet tecelli edecek
- +1 yıl
@28murat ilahi gücün temsilcisi insanlardan biriyim dedim, özürlü müsün.
- +1 yıl
Senin gibi illüminatörlerle daha sonra görüşeceğiz biraz beklemelisin
- +1 yıl
Hepiniz açık ettiniz evlatlar, bol şans size artık bir yerde açık etmeliydiniz değil mi ama?
- +1 yıl
Deep web den ne haber arkadaşlar bilgisi olan? 😂😂
- +1 yıl
Deep web b. ku yemiş duyduğuna göre
- +1 yıl
Her çıkışın bir inişi vardır kanun tanımazlar kanunu tanıyacak bir hale gelmişler hahahh😂😂😂
- +1 yıl
Naciye yürü git yazma bildirim gelip duruyo
- +1 yıl
@28murat ilahi gücün temsilcilerinde biri olduğumu , bu savaşın iyiler ve kötüler arasında olduuğunu ve bu savaşı kazananların arasında olacağımı tekrar belirteyim, istediğini anla sen
- +1 yıl
@28murat yakında görüşürüz evlat
- +1 yıl
@kazulet_naciye abla Allah tan başkasindan asla korkum olmadi olmazda. kula asla miad etmedim etmemde yaradilani yaradandan ötürü severim. her zaman görüşürüm dicem sana amma senin yolun ayri benim yolum ayrı senin inandigin sana benim inandiğim bana senin bildillerin senin olsun benim. bilgilerim benim. olsun. hokus pokus yapmaya devam edebilirsin. saygilar
- +1 yıl
@28murat hokus pokus yapan sizsiniz sen kimi kandırıyosun? Belanızı bulacaksınız yakında bekle
- +1 yıl
Bütün büyücüler burada ve sonunuz geldi
- +1 yıl
@28murat sen büyücünün tekisin ve allah ın ayetleriyle insanları kandıran birisin. Ben senin ne mal olduğunu anlamıyor muyum sanıyosun? O bahsini ettiğim astroloji ilmidir, simya ilmi içerisinde yer alır. Senin gibi büyücüler onu kullanarak insanlara büyü yaparlar bana anlatma kendini, hepinizin sonu geldi buna inanır mısın bilmem ama bir kaç yıl içerisinde ne demek istediğimi anlayacaksın
- +1 yıl
Gaybı yalnızca yaratıcı bilir ama benim bildiğim tek bir şey var ve bundan eminim, ben bir iyilik savunucusuyum ve çok güçlüyüm ve yaratıcının bana bahşettiği yetenekler var ve bu yetenekleri yaratıcının enerjisini insanlara yaymak ve ülkeyi yönetmek için kullanacağım, hadi bakalım oyun başlasın
- +1 yıl
Herkes gerçekleri öğrenecek
+1 yılBen anlamıyorum cidden.. Gayet normal değilmi bu? Senin canın onu çekmiyormu? 1sene arkadaş olduktan sonra niye sevgili oldunuz samimiyetiniz yoksa? Ayrıca çok seviyor demişin ama onun seni çok sevmesi değil, sen onu nekadar seviyorsun onu söylesen daha mantıklı bence? :D
05 Yorumla
Soran+1 yılSeviyorum ama muhafazakar bir aileden geliyor her şeyi ona göre davranıyor. Madem öyle o zaman böyle şeylerde yapmayacak evlenmeden konuya girmicek.
Soran+1 yılSamimi değiliz 2 kere konuştuk selamlaşiyorduk. Sonra uzaktan sevgili olduk. Bu kadar rahat söylemesi güzel değil
- +1 yıl
Cevabını kendin vermiş oldun herşeyin :) Bence bunların aynısını onada söyle en doğrusu bu gibi geldi..
Soran+1 yılSoyleidm
- +1 yıl
Süpersin :)
Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı. Çok mu ruhsuz duygusuz bir insanım acaba 🙃
Okurken mesajı içime fenalık geldi. Samimi bulmadım söylediklerini fazla abartı içeren cümleler bunlae ve genelde hepsi gün gelir fos çıkar.
Fazla kaptırma kendini bu sözlere inanıp kanma derim ben
Bence libidosu tavan yapmış.
Aşktan öte başka şeylere ihtiyaç duyuyor gibi sanki.
Gece özlemesi
Sarılmak istemesi
Cinsel durtüleri işaret ediyor10 Yorumla
+1 yılNe kadar boş geliyor bana bu tarz mesajlar 27 yaşında değil de 13 yaşında birisi yazmış gibi 😂 Canım çok fena seni çekiyor hiç masum bir cümle değil. Diğer mesajlarıyla da bunu kamufle etmeye çalışmış. Sevgi değil de samimiyetsizlik gördüm ben burada
10 YorumlaBu yazdıkları bana çok masum gelmedi, sanki duygusalmış gibi seni etkileyip sonra seni kullanmak ve faydalanmak istiyor gibi. Bence seviye koyman hatta uzak durman daha doğru. Tabii bu sizin kararınız. Ancak masum şeyler değil ve amaç farklı bilin istedim.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılİlk başta bende senin gibi tuaf anladım. Fakat mesajları okuyunca aslında kendisini ifade etmeye çalışmış, fakat canım seni çekiyor derken yanlış cümle kurmuş. Seni özlüyorum dese doğru anlaşılırdı. Seni arzuluyor istiyor gibi algı yaratmış. Pek bilemedim.
01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılMoralini bozmak istemem ama keşke ilişkiye başlamak için dönüşünü bekleseydin. Evli arkadaşımın eşi bile öyle bir psikolojiye büründü ki. Orada yalnızlıktan gerçekten sevdiğini düşünüyorlar. Geldikten sonra bunun aşk değil de yalnızlıktan birisine bağlanma hissi olduğunu anlıyorlar. Yani ilişki bitiyor. Sen askerlik bitene kadar bağlanmamaya ve bu konulara girmemeye çalış. Seni kullanmasına izin verme sonrasında üzülmemek adına. Askerden gelir sana hala bağlıdır o zaman güvenebilirsin. Ama şu an değil
11 Yorumla
Soran+1 yılBu konuda çok düşündüm ama bence Öyle değil oncesindede bi ilgisi vardı
Gizli Üye(25-29)+1 yılMal mısım kezban mısın olayın bütününde anlatmak istenene bak senin taktığın kelimeye bak. Çocuk ne güzel saf duygularla canım seni istiyor demiş sevgiyle sen * suyuyla düşünmüşsün. Bir de erkeklere abaza derler. Canı çekmek kelimesini istemek anlamımda da kullanan yaygım bir kesim var. Abazalarla değil de daha aklı başında erkeklerle takılsaydın bilirdin.
00 Yorumla
+1 yıl"canım seni çekiyor" bana göre kaba bir tabir onca kelime, cümle varken ne şimdi bu. Senj bilmem ama bence biraz anlamsız ve iğrenç olmuş cinsellik istiyorum der gibi hatta bence onu kastetmiş sonra ne bu şimdi deyince çevirmiş. ...
11 YorumlaAskerde olduğu için biraz yükselmesi normal. Ama laf arasında söyleyip üstelemediyse sıkıntı yok. İnsan sevdiği kişiyi arzular sonuçta. Sen sınırını koyarsın olur biter. Önemli olan sınırını aşmaması
10 Yorumla
+1 yılaskerde olduğu için bu duyguları daha yoğun yaşıyor. bu tarz yazışma söylemlerinden hoşlanmıyorsan direkt söyle o da bilsin neyi sevip sevmediğini
01 Yorumla
Soran+1 yılSöyledim özür diledi yanlış anladın falan diye. Şimdi trip atıyo
- Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılgüzel güzel yazmış işte.. ciddi olup olmadığı belli olmaz yani. sen biraz mesafeyi koru, bu senin elinde. o hamle yapacak sen mesafe koyacaksın. gül gibi geçinip gideceksiniz :)))
03 Yorumla
Soran+1 yılBende seni en saf duygularımla seviyorum aklımdam senin düşündüğün gibi şeyler geçmiyor. Gene yanlış anlaşıldım ben sevgimi böyle gösteriyorum bunu zaten biliyorsun bu demek değildirki senin hakında kötü seyler düşünüyorum seni gerçekten seviyorum ama yanlış anlaşılmak istemiyorum. bunları yazarken seni ne kadar çok özlediğimi hayal bile edemesin Yanlış anladığın için çok üzüldûm erken uyandım çünkü ne cevap vereceğini merak etmiştim çok mutlu olacağını düşünmüştüm böyle bir şey beklemiyordum
Soran+1 yılBöyle yazdı sence bundan sonra tavır alırsa napim soğuk davrabirsa
- +1 yıl
biraz sıcak biraz soğuk arada aklını karıştır. :)))
- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılEvlenin
Yam evlilik zamanı. Hani sen avcı oda av olsa , su an en masum en zararsız en savunmasız zamanı. Tut kulağından nikah masasına götür. Yoksa kaybedeceksin02 Yorumla
Soran+1 yılBen avcı miyim burada. evet oda evlenmek için çok ısrar ediyor
- +1 yıl
Evet. Av avcı olayi , balıklar ve karıncalar arasındaki ilişki gibi. Sular yükselince balıklar avcı karıncalar da avdır Sular çekilince de karıncalar avcı balıklar avdir. Olay evlilik olunca erkekler av kadinlar avcidır. Olay cinsellik olunca da kadinlar av erkekler avcidir
O bu değil de yeni solunum türü keşfetmiş lol
213 Yorumla
Soran+1 yılSence sorun var mı
- +1 yıl
onlarda sevdiklerinin fotosunu mu alsınlar diyosun. yanlarında götürsünler ve fotoğrafa konsantre olup gelen o oksijeni derin derin çeksinler mi ☺☺
- +1 yıl
@serafettinkansiz aslında yanında fotoğrafı olan da olmuş ama işte kaskı çıkarmak ölüm sanılıyormuş.
- +1 yıl
hee doğru. aslında fotoğrafa bakarken kaskı çıkarsa bi an da oksijeni içine çekecek ama bilmiyolarmış ki işte nerden bilsinler. bu mesajları okusalardı bilirlerdi. ölenlerde güme gitmiş desene. bedavadan ölmüş insanlar.
- +1 yıl
@serafettinkansiz Ölen insanlar konumuz değil, daha büyük pencere "yaşayan ve yaşayacak olan insanlar".
- +1 yıl
doğru. onlar zaten gitmiş. tubitak'a falan başvursun. tubitak çok mu vizyonsuzluk olur bilemedim şimdi nereye başvursa acaba nasa falan mı?
- +1 yıl
@serafettinkansiz Yani tercihim bu olmazdı ama kimseyi durdurmam.
- +1 yıl
biz mi başvursak acaba. bu yıl muhtemelen nobel ödülüne 1 milyon euro falan verirler hayatımız kurtulur.
- +1 yıl
@serafettinkansiz Nope beleşi sevsem de çalmayarak başarabilirim. İlk izlenim önemlidir.
- +1 yıl
evet. fikir hırsızlığına girer doğru söylüyosun. o hâl de askerden bi gelsin de ona söyleyelim o başvursun 3 e böleriz. 500 o alır 250 şer biz. 250 bin euro da fena değil.
- +1 yıl
@serafettinkansiz Küçük düşünmek benlik değil.
- +1 yıl
500 bin euroyu monte carlo'da bir gecede 5 milyon euro yaparız sonra ver elini las vegas.
Vay be demek ki benden başkaları da aynı taktikle yürüyo 😂😂 ha bu arada mesajlarını aşikar paylaşman hiç hoş bir davranış değil özelini neden aşikar ediosun
00 Yorumla
+1 yıl
Tipi böylemi
01 Yorumla
Soran+1 yılHayır
Gizli Üye(25-29)+1 yılŞöyle bir yorumlara baktım da Türk kızları gerçekten sevgiyi hak etmiyor ya. Adam resmen taparcasına aşkını dile getirmiş hemen abaza damgası yemiş. Yazık size gerçekten yazık. Umarım hayatınız boyunca o gerçek aşkı tadamazsınız.
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. çok yalnız ve azmış gibi! diyalog anında söylemek varken kendi kendine vıcık vıcık döktürmüş.
03 Yorumla
Soran+1 yılDiyalog anında söyleyemez durduk yere
Soran+1 yılNasıl acınası
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen yazdıklarında rahatsız edici bir şey görmedim. Sevdiğim insan bana böyle şeyler söylese çok hoşuma giderdi açıkcası. Sevdiğin, güvendiğin, iyi tanıdığın bir insansa sorun yok bence yazdıklarında
00 YorumlaCanım çekiyor derken seni düşleyip arzuluyor gibime geliyor birliktelik istiyor sarılıp uyuyalım felan açık ve net…
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılCanım seni çekiyorun anlamı belli.
Birliktesiniz çekebilir bi şey diyemem. Aranızdaki ilişkiyi bilmiyorum. Ama toplu olarak mesajlsrı bana samimi gelmedi.
Dur sana sarıldıgımı hayal edeyim falan. Yapmacık gibi geldi açıkçası
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSeni bu laflarla kandıracak kullanınca terk edip gidecek. Seviyorsan işi yoksa meslek sahibi olsun evlensin evlenirsin benle de yoksa hayaline sarılır uyursun anca de
02 Yorumla
Soran+1 yılMeslek ne alaka
Cevap sahibi+1 yılİşssiz biriyle mi evleneceksin. ?
- Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılSeni cinsel obje olarak görmesine izin verme,
ayrıl da demiyorum ama bu konuyu onunla ciddi ciddi konuş❗00 Yorumla
+1 yılBu bizim erkekler daha yenilikçi olun aga bunlar çok banal hele ki abartıldığında kızlar ne diyor bu der zaten
01 Yorumla- +1 yıl
Libido zirve yapmış sevişmek istiyor adam 😄
Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. Gece olunca sapıtmış. Tamamen cinsellik düştükleri kabarmış diyebiliriz
04 Yorumla
Soran+1 yılCiddi düşünmediği anlamına mı gelir
Soran+1 yılCektim
- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılKudurmuş bu zaten 12den sonra erkeklere bişey oluyo
01 Yorumla
Soran+1 yılNormalde böyle değildi şaşırdim
- Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılyok bea nerden çıktı bu herif sarılıp uyuyyacak aman sende amma işkillisin :D
02 Yorumla
Soran+1 yılYaa
- +1 yıl
ben cevabımda ciddiydim bende sarılıp yatıp uyumak isterim zaman zaman neden insan kendini yalnız hissedemez mi?
- Aşk İlişkileri konusunda 388 cevap paylaştı.
+1 yılabazalıktan kırın kırın kırılıyo. saldırmasın sana yılların hıncını çıkarır dikkat et.
010 Yorumla
Soran+1 yılşu an askerde ondan olabilir mı. Gün de 8 saat konuşuyoruz hiç kötü bisey demedi yazmadı. Ilk defa yazdı kötü oldum
- +1 yıl
askerde libidosun yükselmiş işte. gelince dikkat et fazla yaklaşma. ilk yapmak istediği şey müsait bir yer bulup senin cinsellik yaşamak olabilir. yani bunu arzuluyor olabilir. ayrıca kızım çocuk askere giderken mi flört etmeye başladınız siz yaa. ya da askerdeyken mi başladı.
Soran+1 yılŞöyle biz aynı okuldan mezun olduk. Arkadaştık ama çok samimî değil. 3 aydır askerde. 3. Ayda konuştuk 2 aydır sevgiliyiz. Okuldayken de ilgisi vardı ama yakın arkadaşı hoşlanıyordu bu yüzden hiç konuşmadk. Şimdi 2 aydır her gün 7 saat konusuyor hiç böyle şeyler söylemedi. Ik defa duydum. Kötü niyet olmamış olabilir mi
- +1 yıl
askerde seni can sıkıntısına ortak olmak için kullanıyor. muhtemelen askerlik bitince seni nasıl cinsel olarak kullanacağını düşünüyordur. şu an terkedersen beni askerde terkettin diye bela olur başına. şimdilik idare et askerden dönünce cinsellik konuları falan açarsa sakın yanaşma. sonra duruma göre bakarsın. ama muhtemelen cinsellik yaşamak ister. konu cinselliğe falan gelirse ben hiç böyle hayal etmemiştim ben cinsellik falan yaşayamam de triplere gir ayrıl.
Soran+1 yılCiddi değilsin deyince ailesini arıyor istemeye gelsinler diye. Bende seviyorum ama kullanılmak istemem. Şimdi gel işte diyim mi. Zaten kandırmak için diyorsa belli olur en azından
- +1 yıl
yav asker adamın ailesi gidip de kız falan ister mi hiç. eğer seninle tanışmak bile isteseler onlarda boş insandır yani. aile dediğin çocukları askerden gelir sonra bir işe başlar işinde biraz tutunur ailesi sonra gider ona kız istemeye falan. inanma bunlara onun dediği gibi olmaz o işler
Soran+1 yılÖyle değil zaten ailesi dayısının kızıyla evlendirmek istiyor onu sonra benle tanıştı hepsine söyledi. Sonra ınstaya durum falan yaptı whatsap falan. Ablasına abisine anlattı. Ailemle tanışmak istiyor ben istemedim şuanda. Zaten aynı sehirdeyiz okulu aynı şehirde okuduk. Evlenmeye hazır ayrıca yaşıda büyük 29 yaşında bende 27. Askerde ama öyle küçük falan değil. Ayrıca ailesi ister ama ben tam emin değilim önceden tanıyordum ama hiç bu gözle bakmadm yüz yüze bi görüşüp iyi tanıyıp öyle evlenmek isterim. Ama bu mesajdan sonra her şey karıştı tabi
- +1 yıl
karışan bir şey yok aslında. yani gerçekten sevdiği için de yazmış olabilir. ama dediğim gibi bunu zaman gösterecek. eğer askerden geldiğinde cinsellik konularını açarsa hemen böyle kaba tabiriyle seni müsait bir yerlere atmaya çalışırsa o anlama geliyodur. ama efendi gibi takılırsa ailesi istemeye gelirse söz falan yapılırsa ciddidir yani.
Soran+1 yılEfendi gibi takilacağina eminim. Çünkü zaten öyle bsiey yapacak durum yok çok uzaktayız ve sadece 1 kere görüşücez sonra evlilik için tam karar vericez. Önceden çok görüştük ama o zamanlar arkadaş gibiydik
- +1 yıl
Hayırlısı olsun diyelim. ama sen akıllı bi kıza benziyosun. dikkatli davran adımlarını sağlam bas.
Aşk İlişkileri konusunda 694 cevap paylaştı.
-Niyetini yazmış adam...)"canım seni çekiyor"...10 Yorumla
+1 yılCanım çekiyor ne yahu libido tavan eli aşşağıda iken tek elle yazmıs bu mesajları
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı.
u +1 yılSevgilini en iyi sen tanırsın, biz burada ne desek boş gelir.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılEleman, yürümemiş, koşmuş.
Bildiğin uzun atlamış
😀00 Yorumla sevgilim mesajlarima boyle bir yerde paylassa ayrilirim la
01 Yorumla- +1 yıl
Kvkk ya göre suç herseyini istesen elinden alırsın
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Muhtemelen art niyetli gibi geliyor. Erkek milleti yüz görünce sapıtıyor hemen.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. Bir insanın aşık olduğu kadını arzulaması kadar doğal bir şey yoktur.
Aşk = şehvet
00 Yorumla
+1 yılAman sende adam özlemiş işte hemen yanlış anlıyorsun 😊
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıladamın 4zması gayet normal. hormonları sağlıklı çalışıyor. sen 4zmadıysan doktora görünebilirsin.
11 Yorumla
+1 yılBiraz abartılı olmuş mesajları bide bi yıl arkadaş olup 2 aydır sevgili olduğun birine böyle mesajlar göndermek pek mantıklı değil şahsi görüşüm 6 ay ya da 28 gün askerlik yapılıyo bu dönemde bana mantıklı gelmedi
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılArt niyet ne ya, sizin art niyet dediğiniz ihtiyaç piramidinin temel yapı taşı. Seks tabularinin turkiye de yıkılması gerekiyor
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılCinsellik istiyorsa bu kötü niyet midir? Seni seviyorsa arzular zaten arzu duyuyor işte
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHem bize soruyorsum hemde ayrıl deyince kötü niyeti yok olamazmı diyorsun. Bünün neresi iyi niyet olabilir? Bu kadar saf olmayın ya abazanın teki işte.
22 Yorumla
Soran+1 yılHemen savunmaya geçti özledim anlamında kullandım diye
Cevap sahibi+1 yılYok artık daha neler. Benim anlımda enayı mi yazıyor deseydin. Neymişte özlemiş cinselliği özlemiş anca. Kanma
Sen gitme 3 gün sonrada burada yazarsin sevgilim beni terk etti diye ağlarsin... seviyorsan güvenin varsa git kardes.
03 Yorumla
Soran+1 yılNereye gidicem
- +1 yıl
@soran kardes yazdiklarimdan bana darilma gercekler aci gelebilir bak yazilan mesaj okudum sevgilin öyle ya da böyle seni seviyo. kapasitesine göre de seni sevdigini anlatmaya calismis. sende egerki seviyorsan her şeyi ile kabullenmen lazim sevmiyorsan ne kendi basini yak nede cocuğun. yazdiklarindan belliki sen hemen baska taraflara cekiyon isi sonra burada evliligim neden bitti diye ağlama seven aşik olan kisi her yönüyle karsisindakini kabul etmesi lazim. ne ariyorsun ki öyle ya da böyle sevgisini ifade etmeye calismis ama yemin ediyom sana senin gibi bir sevgilim olsa aninda. kapi önü bana darilma sakin
+1 yılSarılarak uyusam diyor, dürüst biriyse istediği, sarılarak uyumak. Dürüst birisi değilse sevişmek istiyor
02 Yorumla
Soran+1 yılBunu nasıl anlarım
- +1 yıl
Dürüst olup olmadığını bilmiyor musun, anlamak için onu test et, sana yalan söylüyor mu vs dene biraz karşındakini
+1 yılDaha ne desin adam kötü niyeti mi kalmış açık açık söylüyor 😄
04 Yorumla
Soran+1 yılNe yapmalıyım rahatsz oldum baya
- +1 yıl
Yolu göstermelisin. Ben senin sandığın gibi biri değilim demelisin yoksa daha da fazlasını isteyecek
Seni sevdiği filan da yok seven adam evlenmeden dokunmak istemez hayali de olsa
Soran+1 yılDokunmak mı istemiş
- +1 yıl
Hayalde bile olsa seni arzulamis iste
+1 yılBence cok acık yazmıs art niyet arama seni dikmek istiyorum diyor
00 Yorumla
+1 yılbasbaya niyeti belli. ama sen bunu kötüye mi yorarsın iyiye mi orası sana kalmış bence iyi
00 Yorumla
+1 yılyoutube. com/shorts/ngj-ixECa_4? feature=share 😁😁
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSiqmek istiyor. Önce korkuyorsunuz sonra müptelası oluyorsunuz.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılEvet niyeti farklı gibi geldi bana.
11 Yorumla
Soran+1 yılNe yapmalıyım
Yani sevgilisiniz gayet normal şeyler bunlar
02 Yorumla
Soran+1 yılAblanın normal erkek arkadaşı var mı deyince bile sinirden ağlayacak hale gelen birinden bahsediyorum
+1 yılRahatsız edici mesajlar
03 Yorumla
Soran+1 yılHangisi
- +1 yıl
2. mesaj özellikle
Soran+1 yılEvet ya ilk defa oldu bende şaşırdım
Tuhaf olmak duygunu açıklayıcı paylaşır mısın
03 Yorumla
Soran+1 yılKötü hssettm kullanılmış gibi
- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılAltyapı yapıyor. sonu değişik bitecek gibi
010 Yorumla
Soran+1 yılNe yapmalıyım rahatsz oldum
- +1 yıl
Bana yazmadı sonuçta. gereğini sen yapacaksın.
Soran+1 yılTamam da sert mi çıkmalıyım
- +1 yıl
Ben olsam engeli basar ulaşmasını engellerdim. seni bilemem
Soran+1 yılYanı 2 aydır her gün konuşuyoruz 7 8 saat. 5 6 foto attım normal fotolar. Önceden okuldan arkadaştık. Hiç yanlışını görmedim. Şimdi bunu yazınca çok kötü hissettim
- +1 yıl
Ayrılman için kaç yanlış ve nasıl yanlış gerekiyor.
Soran+1 yılBu çok mu yanlış kötü niyetle yazmamış olamaz mi
- +1 yıl
Ben öyle yorumlamadım.
Soran+1 yılAma 2 ay dir hiç bisey ini görmedim bende seviyorum sadece buna göre engellemek acımasız olmaz mı
- +1 yıl
Sen bilirsin. laftan anlamıyorsun. istediğini yap.
+1 yılAzmış o an mesaj atmış
10 Yorumla
+1 yılŞeker düşüklüğü olabilir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılYeni versiyon Nuri Alço Uzak dur
00 Yorumla - Devamını Gör (41)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
