AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
157Cevap
Takılmakık biri olsa güzel olurdu şimdi ciddiye bindi her şey yok ailevi sıkıntılar cıkmaya başladı o yüzden ben ona o bana laf söylemeye başladı çirkin bir ilişki ye döndü şimdilik düzeldi gibi evlenmekte istemiyorum aslında bakalım nasıl cıkıcam şu işten
Varken insan daha neşeli oluyor ama tabi olmadan da oluyor
Olsa da olur olmasa da benim için değişen bir şey yok
Sevgilin varken tabiki ama özel alan ve kendine özel zamana ihtiyaç var
Insanlar yokken hayat daha rahat kafana göre her şey ve en iyisi bu
Sevgili insanın hayatına renk katar. Sevgilisizliğin nesi güzel olacak?
Kesinlikle yokken. Stres, dert, zaman kaybı. No sevgili, yes fb
Hem olması hemde olmaması yönlerinden bir çok dezavantajı ve avantajı var ama bence olması
Cinsellik açısından ise sevgili olunca iyi diğer turkllu fark etmiyor
Bu yaşıma katar olmadığı için şu an yokken güzel diyorum 😄
onla da olmuyor onsuz da sevgili olsa iyi olmasa daha iyi sjsjsjsjsj
Sevgilim olunca daha güzel insan sevdiğini hissediyor en azından
İkisinin de avantajları, dezavantajları var. Ama alışveriş konu olunca olsun istiyorum.
hayatımdan memnunum bilader sevgili olsa da olmasada
Seninleyken olmuyor sensiz hiç olmuyor dün bunu söyleyerek tekrar ayrıldı benden yapamıyorum onsuz
Yokken tabiki sevgili yokken frelance çok müqo oluyo
Şu anda olduğu gibi sevgilisiz hayat daha güzel
Yokken daha güzel gibi ancak o varken daha mutlu ve huzurluydum...
sevgili varken güzeldir ya hele bir de kafa dengiyse yeme de yanında yat :D
Her ikisine de tattım. Yalnızlık ayrı güzel, birinin vadlığını hissetmekse ayrı.
Eğer beni yormayacaksa sevgilim olabilir yoksa bekarlık sultanlıktır diyorum.
Hayatımda hiç sevgilim olmadı gençliğim hep yalnız geçti kendimi yalnız eksik sevgisiz ilgisiz hissediyorum
Gerçekten anlaşabildiğim sevdiğim bir insansa evet daha güzeldir elbette
Valla ben onsuzluğu hiç düşünemedim bu hayatta 😂 güzel mi kötü mi bilemiyorum
Sevgili var insanı vezir eder, sevgili var insanı rezil eder. Sevgiliye bağlı yani😀
Sevdiğin ve sevildiğin biriyle çıkıyorsan hayat daha da güzel ve daha da yaşanılır oluyor. O yüzden sevdiğim biriyle vakit geçirmek daha güzel. Hem birbirinize göz kulak oluyorsunuz hem mutluluk paylaşınca daha güzel oluyor.
Uzun zamandır sevgilim yok ama su bi gercek insan birisi olsun istiyor
30 yaşındayım hiç sevgilim olmadı böyle gayet güzel
Sevgili olması tabiki daha iyi yanlız olmak zor ama sürekli konuşma mesajlaşma pek sevmem çalışırken sürekli aradığını düşünsenize işten atılma sebebi
Haftada 2-3 defa konuştunuz mu yeter
Yokken tabiki kafam rahat kıskanan yok kısıtlayan yok zırt pırt aramalar yok varken vatsapa bile giremiyordum.3 ilişkim oldu ucude psikopatti kurtuldum onlardan şu an oh miss
Su an 2 sevgilim var 3yu ariyorum seks icin.
Sevgili varken hayat nasıl bilmediğim için değerlendirme yapamıyorum
Insanın iyi anlaṣabildigi sevdigi bir eṣinin yanında olması bence daha iyi. Yanlız biri olarak yanlızlık çekilmiyor. Hiç bir arkadaṣ sevdiginin yerini tutmuyor
Olsa sudan çıkmış balığa dönerdim heralde ama olacağını bu saatten sonra sanmıyorum.
Kesinlikle sevgilisiz birine kolay kolay bağlanamam bağlandım mı dünyam o oluyo bu hallerimi de sevmiyorum duygularımda çok aşırıya kaçıp karşımdakine ve kendime ruhsal anlamda zararlar verebiliyorum
Hiç kimseyi hayatımın merkezine koymadığım için her daim hayatım aynı
Karşımda ki insan mutlu edebiliyorsa birlikteyken her şey güzel olabilir yoksa hayatımda olmasının bi anlamı da olmaz yanlız daha iyi olurum🤗
mutluysan güzeldir hayat. fakkat sevgili es vs seni yipratiyorsa ozaman hayat bir kadina cehennem oluyor.. yalniz olmak bazen daha güzel
toksik bir insan değilse karşılıklı bir sevgi ve saygının da beraberiyle güzel şeyler olabilirrr ama toksikse onsuz hayat bi zahmet güzel olur
Daha sevgili olayına girmedik ama escortsuz olmuyor 😀
Neden
Yoruldum artık. Kadınla tanış, flört et, sürekli ilgi göster ama o sana bi saat sonra yazsın, konuşacak konu bul. Üstüne bi de reddetsin ve kullanmaya çalışsın. Tr de hep erkek çabalıyor. Az da kadınlar gelsin. Talep patlaması yüzünden 1/10 lu kızın bile havasından geçilmiyor. Hiç uğraşamam valla. Uğraşanlar eziktir gözümde. Bi kıza 100 kişi yazarsa onu daha kimse tahtından indiremez. İhtiyaçlarım için escort en iyisi. Gör işini çık git
Bağlanmaktan korkuyor msn
Yok öyle bir korkum. Egosu arşa çıkmamış eli yüzü düzgün kadın bulamıyorum.
Dm den sana iki resim atacağım müsaitsen. Sen karar ver hangi erkeği seçerdin tip olarak. Dm atarsan tabi ki
Ya, bence sevgi güzel bir şey. Kişinin seni sevmesi, kıskanması, sahiplenmesi bunlar bence hoş şeyler
Sevgilim varken cok keyifli geciyor. Şu an ayrildik uzun suredir yalnizim tek cekilmiyor taliplerimi bekliyorum
İnsanın hayatında bişeyler paylaşacağı güvenip sevebilceği biri olması çok güzel ama tabi doğru insan olması en önemlisi
Kendimle vakit geçirmeyi çok severdim. Sevgilimden sonra hayattan aldığım zevk düştü resmen 😀
Sevgililik hayatı ne kadar güzel gibi görünse de yokken daha iyi
Yokken daha iyi bence kafanı şişiren olmuyor en azından
Eğer toksik bir ilişkiyse iki türlüde hayat kötü maalesef
Sevgilim varken çok güzel ve saatler duruyor ❤️ canım aşkım
Sevdiğim biri hayatında olursa nasıl hayat güzel olmasın
ben sevgili istemiyorumki f c k b d d y severim ben
Nasıl biri olduğuna bağlı mesela ben sevgilim varken çok daha memnunum
Tabiki varken zaman zaman sevişiyoruz iyi oluyor
Sevgili olunca daha iyi ama benim için değil galiba ya ben de takıntı oluyor onu bunaltıyorum
Hiç sevgilim olmadı o yüzden bir kıyaslama yapamıyorum.
Varken :) sevilmek çok güzel Rabbim herkese nasip etsin İnşALLAH❤️❤️❤️
Sevgili demeyelim de hayat eşi dersek daha iyi olur.
sevgiliye bağlı bence anlayışlı, toksik bi sevgili değilse sevgilim ile daha mutlu olurum
Bence varken daha güzel olur ama gic olmadı nasip artık
Yokken çok kötü keşke olsa yanlızlık çok zor benim için, özellikle sexs konusunda çok zor
Sevgilim varken kötü hayat asko ben sevgili olmam eğlenmek için kullanırım erkekleri