Nişanlım için sarmalar sarıp, tatlılar yapıyorum. Mutlu oluyor mudur?

Aşkımın göbeğini seviyorum ve göbeğini doyurmayi da seviyorummm. Mutlu oluyor mudur?
Nişanlım için sarmalar sarıp, tatlılar yapıyorum. Mutlu oluyor mudur?
Cevapla