Kız istemeye gederken ve nişan da beyaz takım giysem çok mu ayıp olur?

Görümceyim de ben o yüzden 😂 Aynı gün olacak.

Güncellemeler
+1 yıl
Giderken*
Kız istemeye gederken ve nişan da beyaz takım giysem çok mu ayıp olur?
Cevapla