
Nikah masasına oturduğunuzda sevdiğiniz insanın size hayır cevabı verip gideceği hiç aklınızdan geçti mi 🤔
#Aşkİlişkileri

Nikah masasına oturduğunuzda sevdiğiniz insanın size hayır cevabı verip gideceği hiç aklınızdan geçti mi 🤔
#Aşkİlişkileri
Ben bunu düşünmedim çünkü bir kadını sevdiysem sonuna kadar güvenirim o kadına ve evet diyeceğine Ancak, insanların hayatlarında bazı endişeler ve korkular olabilir. Evlilik teklifi yaparken, özellikle ilişkinin henüz çok yeni olduğu bir dönemde, bazı insanlar için bu endişeler normal olabilir. Ancak, önemli olan sevdiğiniz insanla dürüst bir iletişim kurmak ve beklentilerinizi açıkça dile getirmektir. Böylece her iki taraf da isteklerini ve beklentilerini net bir şekilde anlayabilir ve karşılıklı olarak kabul edebilirler. Hayat her zaman belirsizliklerle doludur, ancak sevgi, dürüstlük ve anlayışın olduğu bir ilişki bu belirsizlikleri daha kolay atlatabilir.
Cevap
3Cevap
hiç aklıma gelmedi
ama öyle derse de dahası olmaz:) şaka filan kabul etmem
Ex sevdiğim insan :D
Geçirmen çünkü evlenmeycem
hahaha gerek var mı böyle şeylere, şahidin olurum 😃
Lan olm sana şahitlik ederdim herkese şahit olmam ben de :D
Yok hiç geçmedi
Hıyır oturmicam o masaya 😒
Hayır diyecekse hiç oturmayalım
Benim şansıma olacak bi şey bu. : D
Hayır. Ben hayır değile bilecek biri değilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?