Nasıl ve ne yapacağımı bilmiyorum fikirleriniz çok önemli…?

2 tane kızım var 13 yıllık evliyiz almanyada yaşıyorum ve eşim işe ufak bir tartışma gerekçesi ile ( kıskandığım için soğuk davrandığı için başkasımı var nedir bu soğukluk) diye sorduğum için ayrılma kararı aldı ve şu an acayip sert tavırlar sergiliyor 2 aydır yapmadığım hiçbir şey kalmadı elimden ne geliyorsa denedim kapıya gitsem polis çagırıyor görmek duymak istemiyorum diyor bu kıskançlıktan dolayı böyle olmamalı düşüncesindeyim başka problem var gibi hemen kestirip atması normal değil ben öyle düşünüyorum 2 aydır çok kötüyüm aklımdan çıkaramıyorum yaşadıklarımı….
Başkası olabilir
Başkası yok farklı bir problem olabilir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Açıklama yapardım neden böyle düşündüğünü sorardım sebebi bu değil psikolojim iyi değil az kendi başıma kalmak istiyorum derdim öyle sen beni namussuz ettin sen beni ona buna yamadın deyip 2 çocuğumuz var hemen evden atıp boşamam…
Güncellemeler
+1 yıl
Yeni iyi bile olmuş boşaması derken sorun bende mi? Onu anlamadım
Nasıl ve ne yapacağımı bilmiyorum fikirleriniz çok önemli…?
Cevapla