Ne yapacağımı bilmiyorum lütfen yapıcı bir şekilde fikirlerinizi sunarmısınız?

Erkek arkadaşımla 1,5 yıla yakın beraberdik. Beni çok zor elde etti. Başlarda sürekli sık sık her yaptığı şeyi rapor edip söylerdi, hatta bende gerek yok neden böyle yapıyosun dediğimde içimden geliyo demişti , uzun bir süre böyle davrandı çok ilgili çok meraklıydı bana karşı ve sık sık arardı. Benim hassas noktam olan kız konusunda üzme yanlış bişey yapma gerisi olur demiştim. Söz veriyorum asla üzmem. Ben mesafemi daima korurum diyodum. Geçen yaz havalimanında güvenlik işine girdi mâlum ortamı biliyosunuz. Aramaları azaldı iş yerinde boşluk zamanında ilk arayıp mesaj atan bendim sonradan bahaneler üretmeye başladı. İki ayda evli kadınla kanka olmuştu bile kızlarla samimi konuşma vs bunlardan ötürü sık sık aramız bozuldu. işte olsn biten hiç bişey anlatmayıp gizlemeye başladı. Ama ayrılma olduğunda da ilk o adımı atıyodu. Son üç kavgada ben hep adım attım. Bundan bir kaç gün öncesine kadar çalıştığı zamanlardaki tüm kızları eklemiş. Oysa eklemem demişti. Yaklaşık iki hafta kadar da konuşmadık yapmam dediği şeyleri yaptığı için , En sonunda ben dayanamadım aradım seviyorum çünkü. Beni gerçekten istemiyosan seni rahat bırakıcam umursamaz vurdumduymaz hareketlerine katlanamam dedim. Oda seni ariycam şu an ablamlara geldim bir kaç gün onlarda kalıcam diyip kapattı. Ama ardındanda mesaj attı yeğeninin videosunu attı konuşma öyle devam etti. Biraz konuştuktan sonra uykum var uyucam dedi. Yarım saat sonra attığı mesajlara cvp yazdım interneti kapalıydı. Sabah 11 gibi internetini açtı mesajlarım gitti üzerinden bir saat geçmesine rağmen cvp vermedi. mesaj attım neden böyle yaptığını sordum. Mesajını görmedim. Ablam eniştemle avm ye gittik navigasyona baktık dedi. Şimdi yemek yiycez dedi. Bende cvp verdim. Aradan üç saat fazla geçti, bu sefer açık olan interneti kapalıydı yani mesajımı görmezden yine gelmişti. Şuana kadar hiç böyle soğuk olmamıştı bana karşı. Bende sinir oldum. Çünkü yeni yeni barışıyoz güvenimde kırık. Dikkat etmesi gerekirken anlamsız hareketlerde
Ne yapacağımı bilmiyorum lütfen yapıcı bir şekilde fikirlerinizi sunarmısınız?
Cevapla