Uzak mesafe ilişkim var ama ayrılmaktan korkuyorum. Nasıl atarım bu korkuyu?

2 yıldır uzak mesafe ilişkim var ama kaybetmekten çok korkuyorum.

2 yıl içinde toplam 7 kere buluştuk. O Bursa'da ben de Mersin'deyim.

O bana çok güzel duygular yaşatıyor günde 3 saat sesli arama 2 saat görüntülü konuşuyoruz.

İşteyken hep aklımda o var, her sabah uyandığımda ilk onu düşünüyorum günaydın mesajı yazıyorum. Gün içinde fotoğraflarımıza bakıyorum.

İlk günkü gibi çok güzel ilerliyor ama korkuyorum ileride anlaşamayıp ayrılırsak diye. Nasıl atarım bu korkuyu?

Uzak mesafe ilişkim var ama ayrılmaktan korkuyorum. Nasıl atarım bu korkuyu?
Cevapla