Seni kaybetmek istemiyorum arkadaş kalalım diyen eski sevgili?

5 ay önce ayrıldık arada yazıyordu hikayelerime ama barışalım demiyordu havadan sudan konuşuyordu bende bana karşı duygularin ne durumda dedim bana dedi ki ben sevmekten anlamıyorum seni üzdüm hak etmiyorum ve seni tamamen kaybetmek istemem arkadaş kalsak nasıl olur dedi bende kabul etmedim 5 6 ay sevgili olmuştuk birlikteyken pek çabalamadı arada ayrılırdı kopardı hep hikayelerime yazar gene gelirdi ayrılık nedeni ailem açık dar giyinmene olumsuz bakar ben doğu görevi yapicam oralarda yapamazsın senin memleketine gelemem vs demişti.

Seni kaybetmek istemiyorum arkadaş kalalım diyen eski sevgili?
Cevapla