Artık hiç eskisi gibi toz pembe bakmıyorum hayata sizlerdemi öylesiniz?

7 senedir evliyim eşim artık ilk yıllardaki gibi heyecanlı gelmiyor yeni yeni huylarıda çıkıyor sevmediğim artık gözlerim açılıyor sanırsam her şey yapmacık boş sevgi boş hayal kırıklığı çok herşeyde bir bencillik görüyorum eşime bakınca başlarda idrak edememiştim zaman geçince daha iyi anlıyorum bu yüzdende herşeyden soğudum gibi
Artık hiç eskisi gibi toz pembe bakmıyorum hayata sizlerdemi öylesiniz?
Cevapla