Daha dün ilkokul 1 sınıfa gittim günü hatırlıyorum şu an 20 sene geçmiş... Hep sorunlarla büyüdüm 16 yaşında antidepresana başladım... sonra uyuşturucuya... sonra ise 4 senedir antidepresan bağımlısıyım artık... Önceden yine birgün herşey güzel olacak diye ümitlerim vardı şimdi ise hiçbir hayalim ve ümidim yok ölesine yaşıyor hissediyorum... artık yaştan dolayımı neyden dolayı bilemedim...
Hiçbirşeyi artık hevesim kalmadı herşey boş geliyo sizdede böle oluyormu?
Sana hayatın umutlardan ibaret olmadığını gösterecek biri lazım, peşinden sürükleyecek; ilham verici hikayelere ihtiyacın var belki yorgun hissettiğinden hep uzak kaldığından hayata biraz daha içine girmeli yaşadığın şehrin ruhunu dost benimsemeli bu arada Demolition filmini izlemeni öneririm..
En İyi Cevaplar