Hiçbirşeyi artık hevesim kalmadı herşey boş geliyo sizdede böle oluyormu?

Daha dün ilkokul 1 sınıfa gittim günü hatırlıyorum şu an 20 sene geçmiş... Hep sorunlarla büyüdüm 16 yaşında antidepresana başladım... sonra uyuşturucuya... sonra ise 4 senedir antidepresan bağımlısıyım artık... Önceden yine birgün herşey güzel olacak diye ümitlerim vardı şimdi ise hiçbir hayalim ve ümidim yok ölesine yaşıyor hissediyorum... artık yaştan dolayımı neyden dolayı bilemedim...
Hiçbirşeyi artık hevesim kalmadı herşey boş geliyo sizdede böyle oluyormu ?


Hiçbirşeyi artık hevesim kalmadı herşey boş geliyo sizdede böle oluyormu?
Cevapla