Mutlu son ile bitmez çoğu hikaye, bilhassa da aşk ilişkileri.
Her hikayenin bir sayfasını karalayan bir ihanet vardır mutlaka ve o sayfa çoğunlukla acıdır ve acıtır.
Peki, senin hikayende ihanetini nasıl fark etmiştin veya nasıl öğrenmiştin?

Mutlu son ile bitmez çoğu hikaye, bilhassa da aşk ilişkileri.
Her hikayenin bir sayfasını karalayan bir ihanet vardır mutlaka ve o sayfa çoğunlukla acıdır ve acıtır.
Peki, senin hikayende ihanetini nasıl fark etmiştin veya nasıl öğrenmiştin?

Başlarda şüphelerim oluşmuştu. Araba koltuğundaki ayakkabı izleri. Camlara siyah film çekilmesi. Eve geç gelmeler, erken çıkmalar. Cinsel olarak benden uzak durması. En sonda zaten telefondaki şüpheli kayıtlı numara. Acincada. her şey çıktı ortaya.
4 senelik arkadaşlığımıza dayanarak bunu ileri taşımak istedi onun ısrarıyla ve bazı nedenlerle başladı ilişkimiz , bir süre sonra ben arkadaştan öteye geçmeyeceğini söyledim duygularım için.. kabul etmedi falan filan neyse sonra bazı samimi halleri dikkatimi çekti, ona bu durumu sorduğumda da kafa dağıtıyorum morelim bozuk dedi... Tabi yemedim bunu, iletişimi kopardım. Araya ortak arkadaşları katıp ulaşmaya çalıştı.. ulaşamadı izin vermedim. Ve haklı çıktım şimdi onunla beraber 😏 ve o kız bizim beraberligimizi bilerek bu şahsa kapısını açtı meğer benim profilde dolanma nedeni de buymuş.. şimdi pisliklerini ört pas etmek için iftira saçıp duruyorlar, kendi kendilerine oynayıp dursunlar, iki a*tal birbirine çok yakıştılar boş boş sohbetler eşliğinde gülüp duruyorlar 🥱 mutluluklar diliyorum
Hafta sonu gecenin bir vakti (01.40) huzurla oturmuş içki içip sohbet ederken , hiç yoktan gereksiz bir anda onun telefonuna gelen "müsaitsen geçen olduğu gibi bana gelsene" diyen bir mesajla. Dibini de eşeledikçe tamamına ulaştım konunun.
Cevap
1Cevap
Yıllar önceydi. Bizim çocuklar bir mekanda görmüşler, beni aradılar bende oraya gittim gözlerimle görmüş oldum öyle olmuştu
Bildiğim kadarıyla aldatılmadım ksoflsks
Aldatılmayan biri neden böyle bir soruya yanıt verme gereksinimini hisseder ve neden boş yapar?
Bilmem öyle karşıma çıkınca cevaplayayım dedim
Peki.
Aldatılmadığım için özür dilerim beyefendi ksllclsldsllsls
Herkes bir gün tadıyor merak etme.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?