Konuşmak istemeyen eski sevgili neden engellemez numarayı silmez? Şimdiye kadar konuşuyordur 2 haftadır. Eski konuları açtım sinirlendi. 2 gündür yazmıyor cevapda vermiyor. Neden numarami engellemez veya silmez?
Güncellemeler
+1 yıl
...
Konuşmak istemeyen eski sevgili neden engellemez numarayı silmez?
Numara silmek veyahut engellemek çok çocukça bir davranış bence her hangi bir rahatsız edici söz konusu değilse bence bir sorun yok
0
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
Tabi bende öyle düşünüyorum ama şimdiye kadar konuşuyorduk sonra sinirlendi ondan beri cevap yok. Bazen beni darlama rahat biraj diyordu. Bende hâlâ yazıyorum rahatsız olmaz mi
İşte asla konuşmuyor. Sadece cevap vermiyor bana. Okadar şey yapmama rağmen. Ayrıyız okadar yardımcı oldum sorunlari vardi yaninda oldum şimdi böyle yapıyor
Öyle mi diyorsun ben yokken çok kötü olmuş yani başkası olamaz ben yazmadan önce içmiş hep kendisine zarar vermiş.. şu an beni suçluyor hep sen beni böyle yaptin diye
beni aldatan ve evlenen eski sevgilimde bile duruyor numaram çok bi mana yüklememek lazım
0
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ya tabi bende pek silmem ama onu tanıyorum yani normalde siler rehberinde ben hariç 1 kiz yokdu. Yazıyorum cevap vermiyor bana kızıyor hep beni suçluyor
ablam yazmayı kesip, sen pp filan kaldırıp numarasını silmis gibi davranıyosun ve burnundan kıl aldırmıyosun bak bakalım nasıl "sildin mi beni, bu kadar mıydı" mesajları geliyor. biraz taktiksel davran
2 hafta önce ben yazdigimda oda böyle yapmisti herseyi sadece bana kapatmıştı o yüzden yazmistim. Ben çok sevdim onu 3 yıllık ilişkim oda severdi beni çok ama en son ben ayrıldım bu hâle geldi barışmak istesemde asla kabul etmiyor sinirleniyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Numara silmek veyahut engellemek çok çocukça bir davranış bence her hangi bir rahatsız edici söz konusu değilse bence bir sorun yok
Tabi bende öyle düşünüyorum ama şimdiye kadar konuşuyorduk sonra sinirlendi ondan beri cevap yok. Bazen beni darlama rahat biraj diyordu. Bende hâlâ yazıyorum rahatsız olmaz mi
Üstüne düşme bence bir süre kendisi ile baş başa kalsın
Hic yazmayim mi yani bikac gün
Evet yazma bir kaç gün uzak dur
Tamam teşekkür ederim
Mutlu akşamlar
Ben de silmem, engellemem. Yeniden konuşmak isteyeceğimden değil, umursamam bu gibi durumları ve genelde de dostça seviyeli bir şekilde ayrılırım.
Bizimkisi öyle olmadi yine konuşuyorduk artik cevap vermiyor yaziyorum insan rahatsz olmaz mi yani
Bilmem, cevap yazmamazlık da yapmam. Medeni insanlarız, konuşulması gerekiyorsa konuşulur. Karşındakine saygı göstermek gerekir.
İşte asla konuşmuyor. Sadece cevap vermiyor bana. Okadar şey yapmama rağmen. Ayrıyız okadar yardımcı oldum sorunlari vardi yaninda oldum şimdi böyle yapıyor
O zaman değmeyecek biriymiş.
Böyle değildi yani baya değişti eski haline gelsin iyi olsun istedim ama yok yani olmuyor
Başkasına kaymıştır ilgisi. Ondan artık bir şey beklememelisin.
Öyle mi diyorsun ben yokken çok kötü olmuş yani başkası olamaz ben yazmadan önce içmiş hep kendisine zarar vermiş.. şu an beni suçluyor hep sen beni böyle yaptin diye
O kadarını bilemem. ama sağlıklı değil anlattığın durumlar
beni aldatan ve evlenen eski sevgilimde bile duruyor numaram çok bi mana yüklememek lazım
Ya tabi bende pek silmem ama onu tanıyorum yani normalde siler rehberinde ben hariç 1 kiz yokdu. Yazıyorum cevap vermiyor bana kızıyor hep beni suçluyor
ablam yazmayı kesip, sen pp filan kaldırıp numarasını silmis gibi davranıyosun ve burnundan kıl aldırmıyosun bak bakalım nasıl "sildin mi beni, bu kadar mıydı" mesajları geliyor. biraz taktiksel davran
Bakalım onuda denemistimde takmamisti ama tekrar deneyim
bu kadar suclayan ve bu sekilde davranan bi insanla niye uğraşıyorsun o zaman
2 hafta önce ben yazdigimda oda böyle yapmisti herseyi sadece bana kapatmıştı o yüzden yazmistim. Ben çok sevdim onu 3 yıllık ilişkim oda severdi beni çok ama en son ben ayrıldım bu hâle geldi barışmak istesemde asla kabul etmiyor sinirleniyor